خانه بهداشت دو روستای قم افتتاح شد

خانه بهداشت دو روستای قم افتتاح شد

اکسیبو/قم خانه بهداشت روستاهای «ملک قلعه» و «مومن آباد» قم امروز 20 اردیبهشت ماه هم زمان با سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به قم به بهره برداری رسید.

دکتر حسین فرشیدی معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه دومین سفر استانی رییس جمهور به همراه هیات دولت به استان قم، خانه بهداشت روستاهای ملک قلعه و مومن آباد را افتتاح کرد.

این خانه های بهداشت هر کدام در 100 متر مربع و طی یک سال احداث شده که برای افتتاح هر دو پایگاه دو میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش اکسیبو، معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این سفر مشکلات مردم منطقه را بررسی و بر اهمیت فعالیت خانه های بهداشت تاکید کرد.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خانه بهداشت دو روستای قم افتتاح شد" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خانه بهداشت دو روستای قم افتتاح شد"، کلیک کنید.