حال و هوای شب‌های بین‌الحرمین

بین‌الحرمین در گرماگرم اربعین شب‌های پرازدحامی را سپری می‌کند.

به گزارش اکسیبو، روزهای کربلا داغ است، دمای هوا در نیمه روز به ۴۶ درجه می‌رسد، پیاده‌روی در روز طاقت‌فرساست، بسیاری از زائران که سختی پیاده‌روی نجف تا کربلا را به جان خریده‌اند به شب‌های بین‌الحرمین پناه می‌آورند.

فاصله بین حرم امام حسین (ع) و حرم حضرت عباس (ع) مه‌پاش نصب شده و تعداد سایه‌بان‌ها درخیابان‌های منتهی به بین‌الحرمین به نسبت سال قبل بیشتر شده است اما همچنان درباره گرمازدگی زائران نگرانی وجود دارد و تاکید بر این است که هنگام ظهر ترددها کم‌تر شود. برای همین استقبال از حرم‌ها و بین‌الحرمین در شب‌ها به نسبت روز، بیشتر است.  

حال و هوای شب‌های بین‌الحرمین

عراق تخمین زده است در پیاده‌روی امسال اربعین حدود ۲۳ میلیون  شرکت کنند و ستاد اربعین در ایران نیز حضور حدود ۴/۵ میلیون نفر در اربعین را پیش‌بینی کرده است که گرمای هوا، زمان و حجم حضور زائران در پیاده‌روی اربعین را تا امروز با تغییراتی رو به رو کرده است.

حال و هوای شب‌های بین‌الحرمین

حال و هوای شب‌های بین‌الحرمین
نصب مه‌پاش در بین‌الحرمین کربلا، ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ 

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حال و هوای شب‌های بین‌الحرمین" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حال و هوای شب‌های بین‌الحرمین"، کلیک کنید.