جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اکسیبو، هر اسکناس دلار امروزسه شنبه، 11 اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، 44 هزار و 314 تومان دادوستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز بدون تغییر نسبت به دیروز 41 هزار و 377 تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش 68 تومانی به 47 هزار و 491 تومان و حواله آن با رشد 64 تومانی، 44 هزار و 343 تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری بدون تغییر قیمت، 12 هزار و 66 تومان رسید و حواله درهم نیز بدون تغییر قیمت، 11 هزار و 267 تومان معامله شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.