جذب 200 هزار تن ماده خام کشاورزی در استان قزوین – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

جذب 200 هزار تن ماده خام کشاورزی در استان قزوین - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اکسیبو، آبرادات مصلایی اظهار کرد: جذب 200 هزار تن ماده خام کشاورزی برنامه این سازمان در حوزه صنایع تبدیلی تا پایان سال جاری است که امیدواریم با همکاری بهره برداران محقق شود.

وی افزود: جذب این مقدار ماده خام کشاورزی زمینه اشتغال را برای 805 نفر در منطقه فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 409 هزار تن ماده خام کشاورزی در این استان جذب شد یادآور شد: 31 فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ثابت 34 میلیارد 77 میلیون ریال در سال گذشته منجر به تولید 231 هزارتن انواع مواد غذایی در استان شد که با برنامه ریزی انجام شده این میزان در سال جاری افزایش می یابد.

مصلایی گفت: سورت و بسته بندی و نگهداری سبزیجات تازه و میوه، تولید و بسته بندی خشکبار، فرآوری گوجه فرنگی، احداث سرد خانه های بالای صفر و زیر صفر، فرآوری و بسته بندی زیتون از مهمترین اولویت های این سازمان است.

وی اضافه کرد: همچنین ترمینال ضبط و فرآوری پسته، تولید و بسته بندی انواع کنسروهای گوشتی و غیر گوشتی، تولید انواع فرآورده های انگور و کشمش، فرآوری و بسته بندی انواع گوشت دام و طیور و استفاده از ضایعات بخش کشاورزی به عنوان مواد اولیه از دیگر برنامه های سازمان است.

وی بیان داشت: ساماندهی سیستم های انبارداری و ذخیره سازی محصولات کشاورزی و دامی و برنامه ریزی جهت توسعه این واحدها از اولویت های دیگر سازمان در حوزه صنایع و مواد غذایی سازمان جهاد کشاورزی برای سال جاری است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جذب 200 هزار تن ماده خام کشاورزی در استان قزوین – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جذب 200 هزار تن ماده خام کشاورزی در استان قزوین – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.