توصیف بمب های روسی از زبان اوکراینی ها/ ترسناک و کشنده/ عکس

به گزارش خبرگزاری اکسیبو و براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، سوخو-34 های روسی از فاصله 60 تا 90 کیلومتری و دور از دسترس پدافند اوکراین اقدام به استفاده از این بمب ها می نماید.

ولاد می گوید: “یکی از این بمب ها چندین ساختمان را تخریب می کند، (و این برای آنها) ارزان تر از استفاده از صدها هزار گلوله توپخانه است”. بوهدان گفت: “آنها بسیار ترسناک و کشنده هستند. حتی یک کیلومتر دورتر، انفجار درهای ساختمان ها را از لولا می کند.”

توصیف بمب های روسی از زبان اوکراینی ها/ ترسناک و کشنده/ عکس

روسیه در ماه مارس با استفاده از صدها موشک کروز و بالستیک به تاسیسات انرژی و زیرساخت های اوکراین حمله کرد. در همین حال، کیف دوازده پالایشگاه نفت و همچنین کشتی های جنگی و تاسیسات فرماندهی ناوگان دریای سیاه روسیه در کریمه را هدف قرار داده است.

کارشناسان می گویند اکنون نیروی هوایی روسیه شروع به ایفای نقش محوری کرده و جریان جنگ را به نفع خود تغییر داده است. و این توسعه بمب های هواسر است که راه را برای انجام این کار باز کرده است.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توصیف بمب های روسی از زبان اوکراینی ها/ ترسناک و کشنده/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توصیف بمب های روسی از زبان اوکراینی ها/ ترسناک و کشنده/ عکس"، کلیک کنید.