تعطیلی دستگاه‌های اجرایی فارس در روز ۲۱ تیرماه

تعطیلی دستگاه‌های اجرایی فارس در روز ۲۱ تیرماه

اکسیبو/فارس معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: به دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا دستگاه‌های اجرایی استان در روز پنج‌شنبه، ۲۱ تیرماه تعطیل هستند و ساعت کاری بانک‌ها در این روز از ۶ صبح تا ۱۱ تعیین شده است.

محسن نعمتی بامداد امروز، ۲۱ تیرماه اظهار کرد: با استناد به دومین مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان ساعت کار کلیه دستگاه های اجرایی استان (موسسات عمومی دولتی و غیردولتی و بانک‌ها و… در روز شنبه، ۲۳ تیرماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ تعیین شده است.

وی ادامه داد: دادگستری‌های سراسر استان فارس تا پایان فصل اوج مصرف (شهریور ماه) فعالیت‌های خود را در روزهای پنجشنبه به صورت دورکاری انجام خواهند داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: مراکز تجاری پرمصرف با همکاری شرکت‌های توزیع برق و اصناف، زمینه کاهش مصرف برق را با هر روش ممکن از جمله تعطیلی این مراکز از ساعت ۱۱ تا ۱۷ فراهم کنند.

به گزارش اکسیبو و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، نعمتی افزود: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت‌کاری، آتش‌نشانی و مراکز انتظامی، بخش عملیاتی خدمات پست و تأمین کالاهای ضروری در روزهای پنج‌شنبه، ۲۱ تیرمان و شنبه، ۲۳ تیرماه باز بوده و باید طبق روال قبل ارائه خدمت کنند.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعطیلی دستگاه‌های اجرایی فارس در روز ۲۱ تیرماه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعطیلی دستگاه‌های اجرایی فارس در روز ۲۱ تیرماه"، کلیک کنید.