تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت

تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت

آفتاب نیوز :

علی اصغر چگینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم شفت اظهار داشت: آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت از ساعت 12 شب 13 اردیبهشت آغاز شد و ده ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

وی در پایان گفت: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

همچنین بامداد امروز با دستور استاندار گیلان در پی وقوع این حریق، بلافاصله معاونین و مدیران ستادی و مسیولان مرتبط و نیرو های امدادی و خدمات رسان در ساعات ابتدایی این حریق در محل حادثه حاضر شدند.

مردم نیز در حضور استاندار گیلان موضوعات و مشکلات خود را بیان کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت"، کلیک کنید.