بیش از 7600 مترمربع اراضی ملی در استان اصفهان رفع تصرف شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

بیش از 7600 مترمربع اراضی ملی در استان اصفهان رفع تصرف شد - خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اکسیبو، سرهنگ امیر سعید باقری اظهار داشت: با هوشیاری و تلاش عوامل این فرماندهی، در یک ماه اخیر چهار فقره تعرض به اراضی ملی در استان اصفهان رفع تصرف فوری شد.

وی با بیان اینکه مساحت این اراضی در مجموع بیش از هفت هزار و 600 متر مربع بوده است، گفت: اراضی رفع تصرف شده در شهرستان های برخوار، کاشان، اردستان و دهاقان واقع شده است که با اقدام به موقع رفع تعرض و به بیت المال بازگردانده شدند.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اضافه کرد: بر این اساس، مساحت این اراضی در شهرستان برخوار بیش از یک هزار و 100 مترمربع، در شهرستان کاشان یک هزار مترمربع، در شهرستان اردستان یک هزار و 500 مترمربع و در شهرستان دهاقان 4 هزار مترمربع بوده است.

وی با بیان اینکه مقابله اثربخش با زمین خواران نیازمند یک عزم و اراده ملی و همگانی است، اظهار کرد: شهروند مسیولیت پذیر شهروندی است که به مسایل و اتفاقات پیرامون محیط زندگی خود بی تفاوت نباشد، از این رو امر مهم «مسیولیت پذیری اجتماعی» ایجاب می کند همه شهروندان در برابر آسیب ها و معضلاتی که جامعه را با تهدید مواجه می سازد واکنشی از جنس همکاری و همیاری از خود نشان بدهند.

سرهنگ باقری گفت: در این راستا سامانه پیامکی 300041735 به عنوان پل ارتباطی بین مردم و یگان حفاظت اراضی استان در نظر گرفته شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیش از 7600 مترمربع اراضی ملی در استان اصفهان رفع تصرف شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیش از 7600 مترمربع اراضی ملی در استان اصفهان رفع تصرف شد – خبرگزاری اکسیبو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.