به دنبال اشتباه عجیب در مسابقات قایقرانی؛ اعتراض رسمی کمیته ملی المپیک به IOC

المپیک پاریس

به دنبال اشتباه عجیب در مسابقات قایقرانی؛ اعتراض رسمی کمیته ملی المپیک به IOC

روز دوم رقابت‌های المپیک با برگزاری رشته‌های مختلف پیگیری شد و نمایندگان کشورمان نیز در سه رشته مسابقات به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری اکسیبو،اتفاق عجیب در رقابت‌های قایقرانی روئینگ دو نفره و معرفی مهسا جاور و زینب نوروزی نمایندگان کشورمان رخ داد.

در خط شروع مسابقه قایقرانی روئینگ دو نفره، ابتدا گوینده رقابت‌ها قایقران کشورمان را به عنوان ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی معرفی کرد، اما در ادامه به اصلاح اشتباه عجیب خود پرداخت.

پس از این اتفاق مسئولان کمیته ملی المپیک کشورمان سریعا نسبت به این رفتار عجیب برگزار کنندگان مسابقات قایقرانی معترض و مراتب اعتراض خود را به صورت رسمی به کمیته بین‌المللی المپیک و برگزار کنندگان مسابقات اعلام و خواستار پاسخ رسمی  آنها شدند.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "به دنبال اشتباه عجیب در مسابقات قایقرانی؛ اعتراض رسمی کمیته ملی المپیک به IOC" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "به دنبال اشتباه عجیب در مسابقات قایقرانی؛ اعتراض رسمی کمیته ملی المپیک به IOC"، کلیک کنید.