بزرگ‌ترین پرچم فلسطین در مرز چذابه

بزرگ‌ترین پرچم فلسطین در مرز چذابه

بزرگ‌ترین پرچم فلسطین در کشور که چندی پیش با حضور خانواده‌های شهدای غزه در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به اهتزاز درآمد در مرز چذابه به همراه زائران حسینی مشایعت شد.

به گزارش اکسیبو، بزرگ‌ترین پرچم فلسطین که در کشور به احترام و با هدف ابراز همدردی با مردم و خانواده شهدای فلسطینی به اهتزاز درآمده بود، در ایام اربعین و در مرز چذابه توسط مردم عازم کربلا و بین‌الحرمین مشایعت شد.

ارتش رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته توحش خود علیه فلسطینیان در غزه را تشدید کرده و مناطق مختلف این باریکه را بمباران کرد.

تاکنون نزدیک به ۴۰ هزار و ۳۰۰ نفر در جنگ غزه به شهادت رسیده و بیش از ۹۳ هزار تن مجروح شده‌اند.

گفتنی است از سوی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، موکب مادر و کودک «بانو رباب» به مناسبت اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه برپا شده است که مورد استقبال خانواده‌های زائر قرار گرفت.

بنابر اعلام روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، امسال دومین سال متوالی است که منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به منظور ارائه خدمت به زائران در مرز چذابه موکب برپا کرده است.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بزرگ‌ترین پرچم فلسطین در مرز چذابه" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بزرگ‌ترین پرچم فلسطین در مرز چذابه"، کلیک کنید.