برگزاری گردهمایی روسای هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی در مشهد

برگزاری گردهمایی روسای هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی در مشهد

اکسیبو/خراسان رضوی گردهمایی روسای هیات‌های ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی برگزار شد.

اولین گردهمایی روسای هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی در سال ۱۴۰۳ با حضور رئیس، دبیر و اعضای هیات رئیسه استان خراسان رضوی برگزار شد. این گردهمایی در راستای هم اندیشی مسئولین هیات‌های شهرستان‌ها در جهت توسعه و گسترش بازی‌ها بومی محلی  خراسان رضوی در محل اداره کل‌ ورزش وجوانان استان تشکیل شد.

در این جلسه موضوعات مهمی از جمله امتیاز و سطح بندی شهرستان‌ها در برگزاری جشنواره و مسابقات بازی‌های بومی و محلی، تعامل با دادگستری ها شهرستان‌ها در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح استان با برگزاری برنامه شاد ورزشی به خصوص بازی‌ها بومی محلی در روستاها و سایر برنامه‌ها پرداخته شد.

خراسان رضوی ظرفیت بالقوه و بالفعل در ورزش است

رسول منعم در این گردهمایی اظهار کرد: در یک سال اخیر فعالیت‌های مطلوبی در حوزه ورزش و جوانان کشور رقم خورده است. افزایش ۹۸ درصدی بودجه و اعتبارات ورزش و جوانان در سطح کشور، حمایت ویژه در تکمیل ۱۴۰۰ پروژه عمرانی در سطح کشور، توجه ویژه در خصوص تمرکز زدایی در ورزش قهرمانی، توسعه ورزش همگانی و آموزش، تحقق واگذاری دوباشگاه پرسپولیس و استقلال بعد از ۴۰ سال، برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ملی و بین المللی در دو مرحله، پرداخت به موقع و کامل اعتبارات فصل ۵ به استان‌ها و برگزاری شورای عالی ورزش و تربیت بدنی به ریاست شهید جمهور رئیسی فقط گوشه ای از فعالیت‌های وزارت ورزش و جوانان بوده است.

وی افزود: به تبع آن در استان‌ها بالاخص خراسان رضوی طرح‌ها و دستورالعمل‌های صادره از وزارت به شکل مطلوبی عملیاتی شد. برگزاری این گونه همایش‌ها به توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در سطح استان‌ها کمک شایانی خواهدکرد.

پایان خبر اکسیبو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری گردهمایی روسای هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی در مشهد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری گردهمایی روسای هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی در مشهد"، کلیک کنید.