برپایی نمایشگاه توانمندی‌های خوشه‌های کسب و کار در استان سمنان

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های خوشه‌های کسب و کار در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری اکسیبو  استان سمنان، محمدرضا باقری ۱۵ مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این نمایشگاه توبه به‌مناسبت ۲۱ مرداد ماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک در فرهنگسرای کومش شهر سمنان برگزار و پذیرای علاقمندان به این بخش خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: در این نمایشگاه خدمات تولیدکنندگان خوشه‌های مختلف کسب و کار شیرمال، سفال و سرامیک، فرش و دستبافته‌ها، صنایع چوبی و عرضه مستقیم محصولات و تولیدات خانگی و روستایی استان در ۳۲ غرفه ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های خوشه‌های کسب و کار استان سمنان در سه روز متوالی برگزار می شود، افزود: نمایشگاه و فروشگاه توانمندی‌های خوشه‌های کسب و کار استان سمنان با حضور فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران  افتتاح می‌شود.

باقری تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف فرهنگ‌سازی و توانمندسازی خدمات کسب و کار و کمک به ارتقاء خدمات کسب و کار در حوزه صنایع کوچک و مشاغل خانگی و روستایی برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: نمایشگاه و فروشگاه توانمندی‌های خوشه‌های کسب و کار ‌استان سمنان ۱۶ الی ۱۸ مردادماه از ساعت ۱۸ الی ۲۱ پذیرای علاقمندان به این خوشه ها خواهد بود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برپایی نمایشگاه توانمندی‌های خوشه‌های کسب و کار در استان سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برپایی نمایشگاه توانمندی‌های خوشه‌های کسب و کار در استان سمنان"، کلیک کنید.