بررسی مودم TD-LTE نزتک مدل NZT-TDX1000

توضیحات

مودم Neztec TDX1000 TD-LTE

مشخصات، قیمت و خرید مودم Neztec TD-LTE TDX1000 Neztec یکی از اعضای جدید و قدرتمند خانواده مودم Neztec با طراحی مینیمالیستی، کاربری آسان و بدون محدودیت انتخاب اپراتور می باشد. این محصول مجهز به فناوری MiMo 4×4 بوده و از فناوری TD-LTE پشتیبانی می کند که این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا از بهترین اتصال به اینترنت پرسرعت و حرفه ای بهره مند شود.
مودم رومیزی Neztec TDX1000 ویژگی های ظاهری طراحی محفظه مودم Neztec TDX1000 با دقت و ظرافت رعایت شده است تا محصول به راحتی بتواند با دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار هماهنگ شود. طراحی زیبا، کوچک و ارگونومیک مودم، حمل و نقل و جابجایی محصول را آسان کرده است. ابعاد مودم به گونه ای ارائه شده است که کمترین فضا را اشغال کند.

تمام پورت‌های مودم و نقاط اتصال در پشت و پایین تعبیه شده‌اند تا علاوه بر حداکثر کارایی، زیبایی و ظاهر را حفظ کنند. جنس بدنه مودم Neztec TDX1000 از PVC بادوام می باشد، بنابراین علاوه بر افزایش طول عمر مودم و جلوگیری از آسیب و شکستگی احتمالی، وزن نهایی مطابق با استانداردهای جهانی تنظیم می شود.
در جلوی مودم سه نشانگر LED وجود دارد که وضعیت روشن/خاموش بودن دستگاه، اتصال به اینترنت و وای فای را نشان می دهد. مشخصات فنی Neztec TDX1000 یک مودم رومیزی قدرتمند است که در رده LTE Cat6+ / Cat12 قرار دارد و از تمامی اپراتورهای موبایل ایرانسل، رایتل و شاتل پشتیبانی می کند.

یکی از نقاط قوت این محصول بهره مندی از قدرتمندترین چیپست Full Band کوالکام، پشتیبانی از فناوری 2G، 3G، +4G و TD-LTE و مجهز بودن به فناوری MiMo 4×4 است. برای آشنایی بیشتر با سایر مشخصات مودم با ما همراه باشید. مودم Neztec TDX1000 که به فناوری MiMo 4×4 مجهز شده است، با مزیت فناوری MiMo 4×4 سرعت انتقال، آپلود و دانلود بی نظیری را در اختیار کاربران قرار می دهد. فناوری MiMo 4×4 منجر به دریافت سیگنال بیشتر و آنتن قوی تر می شود.
در نتیجه پاسخ به این سوال کاربران مبنی بر اینکه اینترنت سیم کارت مودم چه تفاوتی با اینترنت موبایل دارد کاملا واضح و ملموس است که با مزیت این فناوری Neztec TDX1000 مودم سرعتی را در اختیار شما قرار می دهد که سرعتی چند برابر همان سیم کارت در دستگاه های دیگر می دهد


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات ارائه شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می‌کنید، نام و آدرس را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم TD-LTE نزتک مدل NZT-TDX1000" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم TD-LTE نزتک مدل NZT-TDX1000"، کلیک کنید.