بررسی مودم TD-LTE ایرانسل مدل ZW101

توضیحات

مودم TD-LTE ایرانسل مدل ZW101

ایرانسل «مودم ZW101 TD-LTE» را به عنوان یک شرکت مخابراتی در ایران عرضه کرد که انتخاب بسیار مناسبی برای کاربران تجاری و سازمانی است. این مودم سیمی است و از شبکه 4G/TD-LTE پشتیبانی می کند که با آن می توانید سرعت دانلود و آپلود خوبی را تجربه کنید. تنها ضعف این مودم عدم پشتیبانی از شبکه وای فای است. سرعت انتقال داده ZW101 ارائه شده توسط سازنده محصول 120 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 30 مگابیت بر ثانیه است. مکان مناسب برای استفاده از این مودم مکان های باز است و برای کسانی که قصد استفاده از این مودم را در فضای باز دارند بهترین گزینه است. قدرت PoE از ویژگی های خاص این مودم است. به عبارت دیگر قابلیت PoE این مودم به کاربران امکان استفاده از آن را در مکان های بدون برق می دهد. این مودم دارای یک سیم کارت است که برای TD-LTE استفاده می شود. علاوه بر این، مودم ZW101 دارای یک آداپتور 12 ولتی است که مودم را از طریق شبکه LAN تغذیه می کند.

محل و روش نصب مودم

مودم ایرانسل ZW101 TD-LTE یک مودم فضای باز برای استفاده در فضای باز است. می توانید آن را روی پشت بام یا بالکن خود نصب کنید. این مودم ضد آب بوده و با طراحی خود تمامی قسمت های آن با لاستیک پوشانده شده و آب نمی تواند به آن نفوذ کند. برای نصب مودم ZW101 می توانید آن را روی پایه ای که آنتن تلویزیون را وصل کرده اید نصب کنید یا در نقاطی که در نظر گرفته شده است آن را به دیوار بچسبانید. به این نکته توجه کنید که اگر قصد نصب مودم را بر روی پایه آنتن دارید، استفاده از کش هایی که در جعبه برای این کار درج شده است را فراموش نکنید.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات درج شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم TD-LTE ایرانسل مدل ZW101" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم TD-LTE ایرانسل مدل ZW101"، کلیک کنید.