بررسی مودم 4G/TD-LTE سپنتا مدل TF-i60 G1 به همراه 1500 گیگ اینترنت یکساله

نقد و بررسی

مودم Sepenta TF-i60 G1 با 1500 گیگابایت اینترنت

مودم سپنتا TF-i60 G1 با اینترنت 1500 گیگابایتی پس از تجربه موفق سپنتا در فروش مودم هایی که هم 4G و هم TD-LTE بودند، اکنون مدل جدیدی به نام مودم tf i60 G1 را روانه بازار کرده است. مودم i60 g1 برخلاف نامش که شبیه به مدل های معروف TF i60 H1 و TF i60 S1 است، از نظر مشخصات ظاهری و سخت افزاری متفاوتی نسبت به برادران بزرگتر خود دارد.

از نظر طراحی، G1 به نسل جدید مودم های رومیزی نزدیکتر است. شکل مستطیلی به یک استوانه تبدیل می شود. این ظاهر نشان می دهد که با مودم مدرن تری نسبت به سایر مودم های سپنتا روبرو هستیم. رنگ سفید و براق آن هر سلیقه ای را جذب می کند. لوگوی سپنتا و نام مدل در جلوی دستگاه ثبت شده است. همچنین وضعیت دستگاه از طریق چندین چراغ LED به کاربر نمایش داده می شود. موقعیت هایی مانند سطح آنتن دستگاه، سیم کارت، حالت WIFI و غیره.

کلیدها و پورت های TF i60 G1

مشخصات مودم اینترنت TF-i60 G1 1500GB: اگر TF-i60 G1 را بچرخانید، کلیدهای آن را خواهید دید. این دستگاه دارای دو دکمه است که یکی از آنها برای خاموش کردن مودم استفاده می شود. دکمه دیگر دکمه تنظیم مجدد است. این دکمه مانند اکثر مودم ها در یک سوراخ قرار دارد. برای بازنشانی یا بازگشت به تنظیمات کارخانه، باید آن را به مدت 15 ثانیه با پین نگه دارید. به این ترتیب تمامی تنظیمات آن به تنظیمات اولیه باز می گردد، همچنین در برخی موارد که مودم به خوبی کار نمی کند ریست آن می تواند راه حلی باشد.
شاید بتوان تعداد کم پورت های LAN را یکی از نقاط ضعف این مودم نسبت به همتایان خود دانست. برای E60 G1 تنها یک پورت به عنوان اتصال کابل شبکه در نظر گرفته می شود.

محل قرارگیری سیم کارت در مودم i60 G1

زیر مودم اینترنت 1500 گیگابایتی Sepenta TF-i60 G1 قسمتی است که باید سیم کارت را در آن قرار دهید. در این قسمت شیار سیم کارت وجود دارد که باید دقت داشته باشید که سیم کارت را در جهتی که در تصویر نشان داده شده وارد کنید. همانطور که می دانید این i60 J1 از هر دو سیم کارت 4.5G و TD-LTE پشتیبانی می کند. تفاوت سرعت بین این دو زیاد نیست. البته 4.5G سریعتر است. اما این بدان معنا نیست که سرعت TD LTE کند است. هزینه بسته های TD-LTE سپتا کمی مقرون به صرفه تر است. با خرید مودم tf i60 G1 از هایپر مودم، هر دو سیم کارت 4.5G و TD-LTE را روی مودم دریافت خواهید کرد. بسته به منطقه و علاقه خود می توانید از هر کدام از آنها استفاده کنید. برای بررسی پوشش شبکه TD-LTE در منطقه خود اینجا را کلیک کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4G/TD-LTE سپنتا مدل TF-i60 G1 به همراه 1500 گیگ اینترنت یکساله" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4G/TD-LTE سپنتا مدل TF-i60 G1 به همراه 1500 گیگ اینترنت یکساله"، کلیک کنید.