بررسی مودم 4G/TD-LTE ایرانسل مدل 4.5G TF-i60 H1

توضیحات

مودم 4G/TD-LTE ایرانسل مدل 4.5G TF-i60 H1

مودم 4G/TD-LTE ایرانسل 4.5G TF-i60 H1 یک محصول کارآمد چندکاره است که با ارائه اینترنت پرسرعت و کمترین وقفه نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. همچنین اولین مودم اینترنت نسل چهارم و چهارم و نیم ایرانسل (سری فیوژن) است. این مودم فقط در رنگ سفید موجود است که علاوه بر ابعاد مناسب و طراحی ساده به زیباتر شدن میز شما کمک می کند. علاوه بر این، این دستگاه دارای پورت‌های اصلی، از جمله یک پورت RI-45 WAN/LAN برای اتصال دستگاه‌ها است. که از اینترنت بی سیم پشتیبانی نمی کنند، ما یک اسلات سیم کارت برای قرار دادن سیم کارت با بسته اینترنت و یک پورت RJ-11 برای استفاده از شبکه ارتباطی بی سیم داریم که به کاربران امکان می دهد به هر نوع دستگاهی که می تواند بیشترین استفاده را داشته باشد متصل شوند. از امکانات موجود در مودم در ادامه به ویژگی های این مودم می پردازیم.

ویژگی های مودم ایرانسل 4.5G TF-i60 H1 4G/TD-LTE

مودم TF-i60 H1 ایرانسل از شبکه های ارتباطی از 2G تا LTE پشتیبانی می کند و پس از اتصال سرعت 150 مگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد که برای اکثر کاربران قابل قبول است. علاوه بر این، این مودم امکان اتصال همزمان 32 کاربر را برای استفاده در محیط های مختلف با تعداد زیاد افراد فراهم می کند. مودم ایرانسل دارای آنتن داخلی MIMO 4*4 می باشد که سیگنال ها را به تمامی محیط های مورد نظر کاربر ارسال می کند تا بدون هیچ گونه مزاحمتی اتصال پایدار را برای شما فراهم کند، در هر کجا که هستید می توانید از اینترنت پرسرعت حداکثر استفاده را ببرید. روش راه اندازی TF-i60 H1 بسیار ساده است و فقط باید از طریق برنامه تحت وب خود شبکه این کار را انجام دهید که علاوه بر تنظیم به شما امکان کنترل سایر فعالیت ها را می دهد. علاوه بر این، یک بسته دو سیم کارته همراه با این مودم ارائه می شود که شامل 2 سیم کارت هدیه می باشد. یکی از این سیم کارت ها برای استفاده از اینترنت ثابت (TD-LTE) و دیگری برای استفاده از دیتای موبایل (FD) به تشخیص شما و در مکان هایی که اینترنت ثابت با تعویض سیم کارت در دسترس نیست. توجه داشته باشید که پکیج یک ساله 480 گیگابایتی مخصوص سیم کارت TD-LTE می باشد و علاوه بر آن این مودم دارای 5 نشانگر نصب شده است که فاکتورهایی مانند محل صحیح آنتن دهی یا وضعیت سیگنال را در صورت بروز خطا به کاربر نشان می دهد. ، در اسرع وقت – به زودی اقدام کنید.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات درج شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4G/TD-LTE ایرانسل مدل 4.5G TF-i60 H1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4G/TD-LTE ایرانسل مدل 4.5G TF-i60 H1"، کلیک کنید.