بررسی مودم 4G LTE قابل حمل ورایزون مدل Verizon Ellipsis Jetpack MHS815L

توضیحات

مودم Verizon Ellipsis Jetpack MHS815L 4G

مودم Verizon Ellipsis Jetpack MHS815L 4G یک هاب کوچک خوب و محکم برای شبکه Verizon است. اما این ضعیف ترین نقطه دسترسی از سه نقطه دسترسی است که در حال حاضر توسط اپراتور در دسترس است. عمر باتری کوتاهی دارد و فاقد بی سیم 5 گیگاهرتز است که برای سرعت خوب در مناطق شلوغ وای فای بسیار مهم است. به این دلایل، ما به جای آن هات اسپات های AC791L یا 6620L Jetpack را توصیه می کنیم.

طراحی طرح ها و خدمات
815 کوچکترین و سبک ترین نقطه اتصال موجود در Verizon در حال حاضر است. این محصول توسط Franklin Wireless ساخته شده است که پشت Sprint R850 نیز قرار دارد. ابعاد آن 3.1 در 2.2 در 0.5 اینچ (HWD) و وزن آن 2.9 اونس است. این از یک ماده لاستیکی مشکی با نوار قرمز در وسط و یک صفحه نمایش کوچک فقط متنی در بالا ساخته شده است. دو اسپیسر لاستیکی کوچک در جلو را می‌توان جدا کرد تا درگاه‌های آنتن خارجی نمایان شود، که همیشه یک ویژگی خوب در هات اسپات است. در پشت یک اسلات سیم کارت و یک دکمه روشن/خاموش/فعالیت وجود دارد. باتری قابل جدا شدن نیست. می توانید به نظرات ما اعتماد کنید.

از سال 1982، PCMag هزاران محصول را آزمایش و رتبه بندی کرده است تا به شما در تصمیم گیری بهتر برای خرید کمک کند.
دکمه و نمایشگر کوچک با هم کار می کنند تا تمام اطلاعات اولیه مورد نیاز را ارائه دهند: قدرت سیگنال، وضعیت باتری، داده های استفاده شده، SSID و رمز عبور. شما نمی توانید از آنها برای تغییر تنظیمات استفاده کنید. برای انجام این کار، باید به رابط وب بروید، که دارای تنظیمات اولیه روتر است: کانال، امنیت WPA2، عبور VPN و فیلتر و پورت DMZ، اما آدرس مک یا فیلتر محتوا ندارد.

ویژگی های مودم Verizon Ellipsis Jetpack MHS815L 4G

MHS815L تا هشت دستگاه متصل را پشتیبانی می کند که کمتر از 10 یا 15 دستگاهی است که در اکثر نقاط مهم دیگر مشاهده می کنید. می توانید آن را با کابل USB وصل کنید و از آن به عنوان مودم USB استفاده کنید.

برنامه های خدمات نقطه اتصال Verizon همیشه گران ترین اپراتورهای اصلی بوده است. 60 دلار برای 5 گیگابایت، AT&T 50 دلار برای 5 گیگابایت، Sprint 50 دلار برای 6 گیگابایت، و Boost و T-Mobile 10 گیگابایت برای 50 دلار ارائه می دهند. من در اینجا نسبت به Verizon نسبت به AT&T انتقاد کمتری دارم، زیرا ورایزون همیشه یک شبکه با کیفیت برتر برای همراهی با قیمت برتر خود داشته است (سریعترین نتایج آزمایش شبکه تلفن همراه ما برای محل زندگی شما و سرعت سفر که مشاهده می کنید)، اما تفاوتی بین آنها وجود دارد. قیمت ها این و یک هات اسپات گرانتر به سرعت در هزینه های ماهیانه بالایی که پرداخت می کنید گم می شوند.

بررسی عملکرد Verizon Ellipsis MHS815L

آزمایشگاه تست منهتن ما در مرکز شهر ما در هیچ یک از چهار شبکه اصلی بی سیم سرعت خوبی نداشت. اما در شبکه XLTE Verizon در MHS815L تقریباً همان دانلود و سرعت 10-20 مگابیت در ثانیه را دیدیم که در هات اسپات 6620L. با این حال، این همه داستان را بیان نمی کند.

MHS815L بی سیم 5 گیگاهرتز ندارد. مهم نیست که در جنگل باشید، اما در یک محیط شهری شلوغ، تداخل زیادی در کانال های 2.4 گیگاهرتزی وجود دارد، و یک گزینه 5 گیگاهرتزی (که دو هات اسپات دیگر Verizon دارند) واقعاً می تواند سرعت را افزایش دهد. در 75 فوت، که محدودیت برد برای Ellipsis و 6620L است، هر دو هات اسپات در آزمایش به 2.4 گیگاهرتز کاهش یافت، در حالی که سرعت دانلود 6620L در 5 گیگاهرتز هنوز 5-8 مگابیت بر ثانیه بود.

Ellipsis نام تجاری Verizon برای محصولات 4G LTE است که شامل 3G نمی شود. این واقعاً ضرر بزرگی نیست، زیرا شبکه 3G Verizon کند است و پوشش 4G آن عالی است. مشکل بزرگتر این است که مودم 815L از تجمیع حامل پشتیبانی نمی کند که Verizon آن را LTE Advanced می نامد. در شرایط شبکه خوب (برخلاف دفتر ما)، این به هات اسپات های AC791 و 6620L اجازه می دهد تا به سرعت های بسیار بالاتری نسبت به 815L دست یابند.

MHS815L همچنین قابلیت رومینگ بین المللی در خارج از آمریکای شمالی ندارد. دو هات اسپات دیگر Verizon دارای 3G بین‌المللی هستند و قفل آن باز است، بنابراین هنگام سفر به اروپا و آسیا انعطاف‌پذیری زیادی در انتخاب شرکت مخابراتی خود دارید.

و عمر باتری در سلول کوچک 2100 میلی آمپر ساعتی این هات اسپات، زمان پخش ویدیوی ناامیدکننده 4 ساعت و 33 دقیقه است. سایر نقاط مهم حداقل زمان استفاده را دو برابر می کنند.

Verizon Ellipsis Jetpack MHS815L Build 2

مقایسه و نتیجه گیری

Verizon در حال حاضر دارای سه مدل پرچمدار است: MHS815L، 6620L و AC791L. هر دو گزینه دوم دارای وای فای 5 گیگاهرتز، رومینگ جهانی، تجمع حامل و باتری های بزرگتر هستند. هر دو دارای نمایشگرهای رنگی بزرگتر و انعطاف پذیرتری هستند که به شما امکان می دهد بدون رفتن به صفحه وب گزینه ها را تغییر دهید. و انتخاب بهتری نسبت به Ellipsis Jetpack MHS815L دارد. اختلاف قیمت زیاد نیست


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Verizon)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4G LTE قابل حمل ورایزون مدل Verizon Ellipsis Jetpack MHS815L" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4G LTE قابل حمل ورایزون مدل Verizon Ellipsis Jetpack MHS815L"، کلیک کنید.