بررسی مودم 4G LTE قابل حمل ورایزون مدل Verizon Ellipsis Jetpack MHS800L

توضیحات

مودم قابل حمل 4G LTE Verizon MHS800L

مودم 4G LTE قابل حمل Verizon MHS800L به شما امکان دسترسی به شبکه 4G LTE Verizon را می دهد. همچنین می توانید تا هشت دستگاه دارای Wi-Fi را برای آپلود و دانلود سریع وصل کنید.
اینترنت ناگهان با لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، کتاب‌خوان‌های الکترونیکی، کنسول‌های بازی و غیره برابری می‌کند، و ده نفر سرعت یکپارچه 4G LTE را بدون کاهش به 3G یا سایر سرعت‌های کندتر تجربه می‌کنند.
حالت 802.11: از این تنظیم برای تغییر حالت Wi-Fi استفاده کنید. Jetpack به دستگاه‌هایی که از 802.11b، 802.11g و 802.11n استفاده می‌کنند اجازه می‌دهد به یک شبکه بی‌سیم متصل شوند امنیت از این تنظیم برای انتخاب نوع مورد نظر امنیت Wi-Fi مورد استفاده برای رمزگذاری استفاده کنید. از شبکه بی سیم WPA2 جدیدترین و امن ترین روش است و باید مورد استفاده قرار گیرد.
گزینه Security: از این تنظیم برای انتخاب گزینه امنیتی Wi-Fi مورد نظر استفاده کنید. رمزگذاری شبکه بی سیم استاندارد رمزگذاری پیشرفته (AES) جدیدترین و بهترین است
این گزینه ایمن است و باید در صورت امکان از آن استفاده کرد.
این دستگاه به چندین کاربر اجازه می دهد تا به طور همزمان متصل شوند. رسانه Wi-Fi – WMM اولویت بیشتری را برای ترافیک چندرسانه ای فراهم می کند. این تنظیم معمولاً برای کمک به توان عملیاتی باید روشن شود.

ویژگی های مودم قابل حمل 4G LTE Verizon MHS800L

1. دکمه روشن/خاموش/منو – Jetpack را روشن/خاموش کنید و منو را تغییر دهید
2. اسلات سیم کارت / تنظیم مجدد برق – اسلات سیم کارت و تنظیم مجدد برق Jetpack هستند
با بلند کردن پوشش کشویی قابل دسترسی است.
3. پورت شارژ – شارژر USB در اینجا وصل می شود.
4. صفحه نمایش – وضعیت اتصال و باتری، قدرت سیگنال شبکه، وضعیت رومینگ را نشان می دهد،
و تعداد کاربران متصل به وای فای


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Verizon)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4G LTE قابل حمل ورایزون مدل Verizon Ellipsis Jetpack MHS800L" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4G LTE قابل حمل ورایزون مدل Verizon Ellipsis Jetpack MHS800L"، کلیک کنید.