بررسی مودم 4G LTE قابل حمل تی پی لینک مدل M7200

توضیحات

مودم 4G LTE قابل حمل TP-Link M7200

مودم پرتابل M7350 یکی از محصولات شرکت تی پی لینک است که امکان استفاده از اینترنت همراه را در اختیار کاربر قرار می دهد. مودم های قابل حمل راه حل بسیار مناسبی برای افرادی است که می خواهند در سفر از اینترنت پرسرعت استفاده کنند. از آنجایی که به راحتی در جیب جا می شود و به دلیل قابلیت حمل و وزن سبک، گزینه بسیار مناسبی برای همراهی شما در سفرها و همچنین فضاهای خارج از منزل و محل کار خواهد بود. ما به بررسی این محصول ادامه خواهیم داد.

ویژگی های مودم TP-Link M7200 Portable 4G LTE

TPLink M7200 اینترنت 4G پایدار و سریع را ارائه می دهد. علاوه بر این، مرکز اینترنت برای کار با 10 دستگاه بی سیم به طور همزمان طراحی شده است. به عبارت دیگر می توانید تا 10 دستگاه بی سیم مانند تبلت، لپ تاپ و تلفن همراه را به طور همزمان متصل کرده و از اینترنت پرسرعت استفاده کنید. این مودم از باندهای DL: 150Mbps و UL: 50Mbps پشتیبانی می کند و از آنتن 2.4G با توان 20dbm استفاده می کند. این محصول از نوع 4G و سازگاری کامل با سیم کارت های نسل جدید می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه داشتن باتری قدرتمند است که گزینه بسیار خوبی برای همراهی شما در سفرها و فضاهای خارج از منزل و محل کار خواهد بود چرا که M7200 با باتری قدرتمند 2000 میلی آمپر ساعتی خود می تواند تا 8 ساعت اتصال بی سیم را فراهم کند. یکی دیگر از ویژگی های این محصول طراحی جمع و جور و کاربری آسان آن است، کافیست سیم کارت را در آن قرار دهید و از ویدیوی HD بدون تاخیر، دانلود سریع فایل ها و چت های تصویری پایدار لذت ببرید.

این مودم فاقد قفل سیم کارت (آنلاک فکتوری) بوده و از تمامی اپراتورهای داخلی کشور (ایرانسل: mtnirancell، همراه اول: mcinet، شاتل: shatelmobile، سامتل: samantell، تالیا: taliyanet، رایتل: راستل، .. .) پشتیبانی می کند.

مدیریت آسان با برنامه TpMiFi

با برنامه tpMiFi، می‌توانید به راحتی به دستگاه‌های iOS/Android متصل به M7200 دسترسی داشته باشید و آن‌ها را مدیریت کنید و محدودیت‌هایی مانند اینکه کدام دستگاه‌ها می‌توانند به Wi-Fi شما دسترسی داشته باشند را کنترل کنید.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات درج شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، نام و نشانی را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4G LTE قابل حمل تی پی لینک مدل M7200" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4G LTE قابل حمل تی پی لینک مدل M7200"، کلیک کنید.