بررسی مودم 4G/5G زد ال تی مدل ZLT X21

توضیحات

مودم روتر 4G/5G ZLT مدل ZLT X21

مودم ZLT X21 یک CPE 5G داخلی است. فرکانس های رادیویی زیر 6 گیگاهرتز را پشتیبانی می کند و مجهز به وای فای دو بانده است. پوشش کامل باندهای رادیویی FDD را دارد.

یک پردازنده دو هسته ای به نام UNISOC IVY510 با معماری ARM Cortex-A55 بر روی این مودم قرار گرفته که از حداکثر فرکانس کلاک 1.35 گیگاهرتز بهره می برد. 4 گیگابایت رم DDR3 و 2 گیگابایت رم به سرعت پردازش بالای این مودم کمک می کند.

تراشه اصلی وای فای روتر مودم ZLT 4G/5G مدل ZLT X21 از Mediatek و مدل 8198D است. این دستگاه از استاندارد Wi-Fi 802.11ac با دو باند رادیویی پشتیبانی می کند و دارای 4 پورت شبکه LAN گیگابیتی است. همچنین از پورت USB Type C بهره می برد.

مشخصات اینترنت 4G و 5G

تراشه مودم نصب شده بر روی این دستگاه؛ می تواند حداکثر سرعت دانلود 2 گیگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 1 گیگابیت در ثانیه را ارائه دهد. برای دانلود به MIMO 4×4 و برای آپلود 2×2 MIMO متکی است. در شبکه های 4G LTE حداکثر سرعت دانلود 600 مگابیت و آپلود 100 مگابیت است. در LTE نیز از MIMO 2×2 بهره می برد و می تواند فرکانس حداکثر سه باند رادیویی را با هم ترکیب کند.

مشخصات روتر مودم وای فای ZLT X21 4G/5G

برای Wi-Fi، از استاندارد 802.11ac یا Wi-Fi 5 پیروی می کند و دارای 2 x 2 MIMO در هر دو کانال رادیویی Wi-Fi با 2 آنتن داخلی است. قدرت این آنتن ها 4 دسی بل است.
در فرکانس 5 گیگاهرتز، حداکثر پهنای باند 80 مگاهرتز را پشتیبانی می کند و حداکثر 32 کاربر می توانند همزمان به مودم متصل شوند.
نکته مهمی که در مورد وای فای این مودم باید به آن اشاره کرد، پشتیبانی آن از پروتکل رمزگذاری WPA3 است که معمولا با وای فای 6 شاهد آن هستیم اما اکنون با وای فای 5 نیز در دسترس است.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول در وب سایت سازنده)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4G/5G زد ال تی مدل ZLT X21" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4G/5G زد ال تی مدل ZLT X21"، کلیک کنید.