بررسی مودم 4G قابل حمل یوکیو هوآوی مدل Speed Wifi Next W03

نقد و بررسی

مودم 4G قابل حمل Ukiyo Huawei Speed ​​Wifi Next W03

مودم قابل حمل 4G UQ Speed ​​Wifi Next W03 یک مودم همراه 4G است که توسط شرکت هواوی به سفارش شرکت ژاپنی UQ Mobile ساخته شده است. مودم W03 مجهز به صفحه نمایش لمسی رنگی 2.4 اینچی است و می توانید تنظیمات زیادی را از طریق صفحه نمایش این دستگاه انجام دهید. 10 کاربر می توانند از طریق Wi-Fi به W03 متصل شوند و همچنین می توانید رایانه خود را از طریق کابل microUSB که همراه محصول ارائه می شود به اینترنت متصل کنید. این مودم دارای اپلیکیشن مخصوص گوشی های هوشمند نیز می باشد و با کمک اپلیکیشن HUAWEI HiLink می توانید مودم را از طریق موبایل خود پیکربندی کنید.
در صورت اتصال به وای فای، حداکثر سرعت دانلود 370 مگابیت بر ثانیه است. یک کابل microUSB که از USB2.0 یا جدیدتر پشتیبانی می کند برای شارژ مورد نیاز است.
سرعت مشخص شده حداکثر مقدار در استاندارد فنی است و نشان دهنده سرعت استفاده واقعی نیست. حتی بسته به محیط کاربری، شرایط و غیره مشتری، ممکن است کاهش قابل توجهی داشته باشد. سرعت اتصال به ظرفیت دستگاه بستگی ندارد و در سراسر کشور (برخی مناطق در هر استان) به سرعت ارائه شده توسط اپراتور بستگی دارد. لطفاً نقشه منطقه خدمات را برای جزئیاتی مانند کیفیت منطقه بررسی کنید و مطمئن شوید که تنظیمات در هنگام استفاده روی گزینه High Speed​Plus Area تنظیم شده است. ابعاد خارجی مودم تقریباً W120 x H62 x D11.4 میلی متر است.
هنگام استفاده از LTE، مودم دارای زمان اتصال مداوم (استاتیک) تا 7 ساعت، زمان آماده به کار تا 730 ساعت و حالت دسترسی سریع (حالت ذخیره انرژی) تا 36 ساعت است. تجمیع حامل وایمکس 2+ به ارتباطات پرسرعت با حداکثر سرعت دانلود 370 مگابیت در ثانیه دست یافت.

این مودم از سرعت 370 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند! می توانید از ارتباط بدون استرس لذت ببرید. . .

با ترکیب 3 فرکانس دریافت با سرعت بالاتر تا 370 مگابیت بر ثانیه حاصل می شود.
علاوه بر این، می‌توانید از اتصالات پرسرعت با حداکثر سرعت دانلود 220 مگابیت در ثانیه از طریق انبوه شرکت مخابراتی WiMAX 2+ که در ژاپن در حال گسترش است، لذت ببرید.

راه اندازی وای فای و کارکرد آسان با گوشی هوشمند و تنها با یک لمس امکان پذیر است!

تنظیمات اتصال به ترمینال سازگار با NFC با یک لمس ارائه می شود. نیازی به وارد کردن SSID/PW نیست.

مودم با توجه به باتری باقیمانده به طور هوشمند در مصرف انرژی صرفه جویی می کند

معمولاً مودم با توجه به سطح باتری باقیمانده خاموش می شود.

عملکرد پیشرفته صرفه جویی در انرژی

فرکانس 2.4 گیگاهرتز با تداخل کمتر. استاندارد Wi-Fi پرسرعت IEEE802.11ac در دسترس است!

  • مجهز به صفحه نمایش 2.4 اینچی لمسی رنگی
  • کار آسان و راحت
  • راه اندازی سریع و راه اندازی آسان

سازگار با سیستم عامل های زیر:

  • Windows® 10, 8.1
  • Mac OS X v10.15، v10.14، v10.13، v10.12، v10.11، v10.10، v10.9، v10.8، v10.7، v10.7، v10.7. نسخه 10.5* هنگام استفاده از اتصال USB با Mac OS X v10.15، باید درایور ارتباط USB نصب شود.
    درایور ارتباط USB را از اینجا دانلود کنید *همه سیستم عامل های پشتیبانی شده نسخه ژاپنی و انگلیسی هستند.

آموزش ایجاد APN

با توجه به توضیحات کاتالوگ مودم، آدرس صفحه ورود به صفحه کنترل وب کنترل مودم 192.168.100.1 است. همچنین لازم به ذکر است که شما به عنوان نام کاربری وارد سیستم می شوید مدیر و رمز عبور 5 رقم آخر IMEI از مودم استفاده کن

نکته: وقتی وارد کنترل پنل مودم می شوید، صفحه باید در حالت Display Off باشد (دکمه روشن/خاموش مودم را یک بار بدون نگه داشتن آن فشار دهید تا صفحه مودم خاموش شود)!

کاربرد

می توانید یک برنامه ویژه را دانلود کنید HUAWEI HiLink مودم را از راه دور از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید.

  • برای دانلود برنامه برای iOS اینجا را فشار دهید
  • برای دانلود برنامه اندروید اینجا را فشار دهید

این مودم فاقد قفل سیم کارت (آنلاک فکتوری) بوده و از تمامی اپراتورهای داخلی کشور (ایرانسل: mtnirancell، همراه اول: mcinet، شاتل: shatelmobile، سامتل: samantell، تالیا: taliyanet، رایتل: راستل، .. .) پشتیبانی می کند.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول در وب سایت سازنده UQ WiMAX)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4G قابل حمل یوکیو هوآوی مدل Speed Wifi Next W03" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4G قابل حمل یوکیو هوآوی مدل Speed Wifi Next W03"، کلیک کنید.