بررسی مودم 4G قابل حمل یوکیو ان ای سی مدل Speed Wifi Next WX04 به همراه 10 گیگابایت اینترنت دو ماهه

توضیحات

مودم جیبی قابل حمل 4G UQNEC Wifi Next WX04

مودم قابل حمل 4G UQ Speed ​​Wifi Next WX04 یک مودم همراه 4G است که توسط شرکت NEC و به سفارش شرکت ژاپنی UQ Mobile ساخته شده است. مودم WX04 مجهز به صفحه نمایش لمسی 3.4 اینچی است و می توانید تنظیمات زیادی را از طریق صفحه نمایش این دستگاه انجام دهید. WX04 مجهز به باتری 3200 میلی آمپر ساعتی است و با یک بار شارژ کامل می توانید حدود 9 ساعت از اینترنت استفاده کنید. 10 کاربر می توانند از طریق Wi-Fi به WX04 متصل شوند و همچنین می توانید کامپیوتر خود را از طریق کابل Type-C ارائه شده همراه محصول به اینترنت متصل کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه اتصال به اینترنت با بلوتوث است و می توانید دستگاه های مختلف را از طریق بلوتوث به این مودم متصل کرده و از اینترنت استفاده کنید. این مودم دارای اپلیکیشن اختصاصی گوشی هوشمند نیز می باشد و می توانید از اپلیکیشن Hilink برای پیکربندی مودم از طریق تلفن همراه خود استفاده کنید.

در صورت اتصال به وای فای، حداکثر سرعت دانلود 440 مگابیت بر ثانیه است. برای شارژ به یک کابل Type-C که از USB2.0 یا جدیدتر پشتیبانی می کند، نیاز است.

سرعت مشخص شده حداکثر مقدار در استاندارد فنی است و نشان دهنده سرعت واقعی استفاده نیست. حتی در داخل منطقه، بسته به محیط استفاده مشتری، شرایط و غیره، ممکن است کاهش قابل توجهی داشته باشد. سرعت اتصال به ظرفیت دستگاه بستگی ندارد و در سراسر کشور (برخی مناطق در هر استان) به سرعت ارائه شده توسط اپراتور بستگی دارد. لطفاً نقشه منطقه خدمات را برای جزئیاتی مانند کیفیت منطقه بررسی کنید و مطمئن شوید که تنظیمات در هنگام استفاده روی گزینه High Speed​Plus Area تنظیم شده است.

علاوه بر حالت پرسرعت (WiMAX2 +)، ارتباطات پرسرعت در یک منطقه وسیع با فعال کردن حالت پرسرعت پلاس (WiMAX 2+ / 4G LTE) انجام می شود. به طور موقت به حالت پلاس سرعت بالا مجهز به “One Time HS + A Potan” بروید.

زمان اتصال مداوم با یک باتری با ظرفیت بالا (نوع باتری قابل جابجایی) و حالت هوشمند صرفه جویی در انرژی افزایش می یابد.

  • سرعت ارتباطی اعلام شده حداکثر سرعت در سیستم است. سرعت اتصال مودم به محیط ارتباطی و ازدحام شبکه بستگی دارد.
  • هنگام استفاده از حالت سرعت زیاد پلاس، مصرف باتری ممکن است افزایش یابد.
  • Beamforming فناوری است که هدایت امواج رادیویی را به پایانه های متصل از طریق Wi-Fi افزایش می دهد.

هنگامی که صفحه‌ای غیر از صفحه قفل نمایش داده می‌شود، WX04 نمایش داده نمی‌شود. برای خاموش کردن صفحه یا نمایش قفل صفحه، دکمه روشن/خاموش را کوتاه فشار دهید.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول در وب سایت سازنده UQ WiMAX)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4G قابل حمل یوکیو ان ای سی مدل Speed Wifi Next WX04 به همراه 10 گیگابایت اینترنت دو ماهه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4G قابل حمل یوکیو ان ای سی مدل Speed Wifi Next WX04 به همراه 10 گیگابایت اینترنت دو ماهه"، کلیک کنید.