بررسی مودم 4G قابل حمل هوآوی مدل Pocket WiFi 602hw

نقد و بررسی

مودم قابل حمل وای فای جیبی 602hw

مودم قابل حمل Huawei Pocket WiFi 602hw یک مودم قابل حمل ساخت شرکت ژاپنی هواوی می باشد. مودم 602hw مجهز به صفحه نمایش لمسی 2.4 اینچی است و می توانید تنظیمات زیادی را از طریق صفحه نمایش این دستگاه انجام دهید. 602hw مجهز به باتری لیتیومی 12 وات در ساعت است و می توانید آن را یک بار به طور کامل شارژ کنید. از این مودم حداقل 8 ساعت بدون نگرانی بابت ظرفیت باقیمانده باتری استفاده کنید. همچنین می توانید رایانه خود را با استفاده از کابل Type-C همراه محصول به اینترنت متصل کنید.

هنگام استفاده در حالت سرعت و عملکرد بالا، تنظیم MIMO 4×4 روشن می شود. هنگام اتصال به Wi-Fi، حداکثر سرعت دانلود 612 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود 256 مگابایت بر ثانیه است. شارژ کردن به کابل Type-C نیاز دارد که از USB3.0 یا جدیدتر پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، این مودم که دارای چندین باند فرکانسی است، فناوری “4×4 MIMO” است که از چهار آنتن برای هر دستگاه و ایستگاه پایه برای برقراری همزمان چند داده استفاده می کند و با افزایش تراکم اطلاعات می توان داده هایی را به طور همزمان منتقل کرد. مودم جیبی WiFi 602hw، برای شرکت هایی که از فناوری های مختلفی مانند “256QAM” پشتیبانی می کنند.

مودم Pocket WiFi 602HW مطابق با استانداردهای فنی ملی و دستورالعمل های بین المللی برای حفاظت از امواج رادیویی استفاده می شود. این دستگاه ارتباطی با استانداردهای فنی ژاپن برای قرار گرفتن در معرض امواج رادیویی (*1) و این دستورالعمل بین‌المللی که توسط کمیسیون بین‌المللی حفاظت در برابر تشعشعات غیریونیزان (ICNIRP) ایجاد شده است، مطابقت دارد و مقادیر مجاز آن شامل حاشیه ایمنی کافی بدون توجه به سن یا وضعیت سلامتی کاربر.

علاوه بر راه اندازی با سرعت بالا در حدود 5 ثانیه، عملکرد صرفه جویی در انرژی امکان استفاده طولانی مدت را با آرامش خاطر فراهم می کند. پس از روشن شدن سریع شروع می شود، می توانید بلافاصله هر زمان که بخواهید از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که این مودم از لحظه روشن شدن تا نمایش صفحه نمایش آماده کار می باشد. به جز اولین بوت یا تعویض باتری، بسته به محیط شما ممکن است بیشتر طول بکشد.

سرعت مشخص شده حداکثر مقدار در استاندارد فنی است و نشان دهنده سرعت استفاده واقعی نیست. حتی در داخل منطقه، بسته به محیط استفاده مشتری، شرایط و غیره، ممکن است کاهش قابل توجهی داشته باشد. سرعت اتصال به ظرفیت دستگاه بستگی ندارد و در سراسر کشور (برخی مناطق در هر استان) به سرعت ارائه شده توسط اپراتور بستگی دارد. لطفاً نقشه منطقه خدمات را برای جزئیاتی مانند کیفیت منطقه بررسی کنید و مطمئن شوید که تنظیمات در هنگام استفاده روی گزینه High Speed​Plus Area تنظیم شده است.

تنظیمات وای فای با کد QR یا WPS امکان پذیر است و همچنین مجهز به پورت USB است.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول در وب سایت سافت بانک سازنده)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4G قابل حمل هوآوی مدل Pocket WiFi 602hw" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4G قابل حمل هوآوی مدل Pocket WiFi 602hw"، کلیک کنید.