بررسی مودم 4G قابل حمل نزتک مدل NZT-99c

توضیحات

مودم 4G قابل حمل Neztec NZT-99c

مشخصات، قیمت و خرید مودم 4G پرتابل Neztec NZT-99c محصولی از شرکت “نزتک” است که از طریق سیم کارت با بسته اینترنت فعال، اینترنت پرسرعت 4G را در اختیار کاربران قرار می دهد. این مودم علاوه بر سخت افزار بسیار قوی که دارد، از نظر ظاهری نیز جذاب است و طراحی بسیار زیبا، راحت و جمع و جور است و در حال حاضر یکی از پرفروش ترین مودم های بازار است که دارای امکانات فراوانی است. . یکی دیگر از ویژگی های این مودم صفحه مشکی آن است که با چندین نمایشگر LED و دکمه پاور دایره ای پوشانده شده است. از جمله لوازم جانبی این مودم می توان به کابل شارژ micro USB، اسلات سیم کارت اشاره کرد. بدنه آن از پلاستیک سخت ساخته شده است. شاید تنها ضعف این مودم از نظر ظاهری، نداشتن صفحه نمایش برای نمایش اطلاعاتی مانند میزان اینترنت مصرفی و یا مدت زمان اتصال به شبکه باشد.

مشخصات مودم 4G قابل حمل Neztec NZT-99c

با باتری لیتیوم یونی 5200 میلی آمپر ساعتی که برای این محصول طراحی شده است، عملکرد نگهداری شارژ نسبتاً بالایی را برای کاربران به ارمغان می آورد که می تواند تا 18 ساعت اینترنت بی سیم را ارائه دهد. با این باتری قدرتمند و پورت USB تعبیه شده در پایین دستگاه، می توان از مودم به عنوان پاور بانک نیز استفاده کرد. در ضمن وزن این محصول 168 گرم است که برای یک مودم قابل حمل بسیار مناسب است. با استفاده از این محصول می توانید با استفاده از سیم کارت دارای GPRS به اینترنت دسترسی داشته باشید. با سرعت دانلود تا 150 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود تا 70 مگابیت در ثانیه، می توانید در هنگام استفاده از این مودم همراه، از حداکثر سرعت اینترنت لذت ببرید. با این مودم حداکثر 10 کاربر می توانند همزمان به وای فای ایجاد شده توسط مودم متصل شوند. یعنی می توان از آن برای مقاصد اداری و تجاری در شرکت های کوچک و متوسط ​​استفاده کرد. همچنین مودم همراه Neztec 99C قابلیت اتصال دو سیم کارت را دارد. از معایب مودم Neztec 99C می توان به عدم شارژ سریع و گرم شدن بیش از حد دستگاه اشاره کرد که در دراز مدت باعث افت عملکرد می شود.

نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات درج شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4G قابل حمل نزتک مدل NZT-99c" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4G قابل حمل نزتک مدل NZT-99c"، کلیک کنید.