بررسی مودم 4G قابل حمل نزتک مدل NZT-77C

توضیحات

مودم 4G قابل حمل Neztec NZT-77C

ویژگی های مودم 4G قابل حمل Neztec NZT-77C، قیمت و خریدمودم ها به سرعت در حال گسترش هستند و جای اتصال ADSL را برای اتصال به اینترنت می گیرند. شرکت Neztek محصولی با نام NZT-77C که یک مودم سیم کارتی قابل حمل می باشد را عرضه کرده است. مودم NZT-77C از اینترنت همراه نسل چهارم (4G) به خوبی پشتیبانی می کند که به کمک آن می توانید سرعت دانلود و آپلود خوبی را تجربه کنید. قسمت جلویی NZT-77C دارای صفحه نمایشی است که می تواند اطلاعات خوبی را در اختیار کاربر قرار دهد. دو شیار سیم کارت در پشت NZT-77C وجود دارد. مودم Neztec NZT-77C 4G توسط یک باتری قابل جابجایی تغذیه می شود. با کمک این باتری می توانید تا 4 ساعت از اینترنت نسل 4 استفاده کنید. این مودم می تواند 10 دستگاه را به طور همزمان به اینترنت متصل کند. لازم به ذکر است که این محصول دارای استانداردهای CE، FCC و ROHS می باشد که نشان از کیفیت بالای این محصول دارد.

با پیشرفت تکنولوژی و بسیاری از فعالیت های روزانه به صورت آنلاین، نیاز به اینترنت غیرقابل انکار شده است. اکثر روش های ارائه شده برای اتصال به اینترنت تنها زمانی استفاده می شود که در خانه یا محل کار هستیم و در مورد حمل و نقل و همراه داشتن اینترنت در سفر، هیچ گزینه ای بهتر از قابل حمل برای کاربر وجود ندارد. مودم ها مودم های قابل حمل توسط شرکت های مختلفی به بازار عرضه می شوند. وجود تولید کنندگان مختلف و همچنین مدل های مختلف موجود در بازار باعث شده است که مصرف کنندگان گزینه های مختلفی برای انتخاب داشته باشند و نتوانند به راحتی یک کالا را از بین این گزینه ها انتخاب کنند. در همین حال، Neztec یکی از تولیدکنندگان معروفی است که مودم قابل حمل NZT-77C را به بازار عرضه می کند. این دستگاه برای تمامی افرادی که از شبکه وای فای برای اتصال به اینترنت استفاده می کنند در نظر گرفته شده است. برای ایجاد بالاترین سرعت و سهولت استفاده، این محصول از باتری لیتیوم یونی استفاده می کند.

مودم قابل حمل NZT-77C در سایز فشرده طراحی و تولید شده است. این محصول از صفحه نمایشی استفاده می کند که در آن می توانید وضعیت شبکه، سطح باتری و سایر تنظیمات دستگاه را مشاهده کنید. یک پورت microUSB در پایین دستگاه وجود دارد. قاب پشتی مودم جدا شده و یک باتری با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت زیر آن قرار گرفته است. با خارج کردن این باتری از مودم، دسترسی به دو اسلات برای قرار دادن سیم کارت های سایز اصلی و میکرو امکان پذیر است.

مودم پرتابل NZT-77C می تواند با استفاده از سیم کارت و پشتیبانی از استاندارد شبکه 4G cat4، اینترنت پرسرعتی را در اختیار شما قرار دهد. حداکثر سرعت دریافت و ارسال اطلاعات به ترتیب 150 و 50 مگابیت بر ثانیه است. این مودم می تواند از اتصال 10 کاربر به طور همزمان پشتیبانی کند. این باعث می شود که نه تنها شما، بلکه دوستان یا خانواده شما نیز می توانند به آن متصل شوند و از اینترنت استفاده کنند. این مودم انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری لیتیوم یونی قابل شارژ تامین می کند. این باتری 2000 میلی آمپری می تواند تا 4 ساعت از اتصال 4G کاربر پشتیبانی کند.

استانداردها

مودم قابل حمل NZT-77C دارای گواهینامه های CE، FCC و RoHS می باشد. نشان CE نشان دهنده مطابقت محصول با قوانین و مشخصات تعریف شده در اروپا است. محصول دارای علامت CE نشان می دهد که مطابق با الزامات اساسی قوانین بهداشت، ایمنی و حفاظت از محیط زیست اروپا تولید شده است. گواهی FCC تضمین می کند که عملکرد این دستگاه ها تداخلی با عملکرد سایر دستگاه های الکترونیکی مجاور ایجاد نمی کند. همچنین دستگاه مورد نظر به دلیل انتشار امواج از دستگاه ها و سخت افزارهای دیگر دچار مشکل و تداخل نمی شود. علاوه بر این، محصولاتی که دارای استاندارد RoHS هستند، از مواد مضر برای سلامتی و طبیعت انسان استفاده نمی کنند.

نمای کلی

مودم Neztec NZT-77C یک انتخاب خوب و کاربردی برای افرادی است که زمان زیادی را بیرون از خانه می گذرانند. علاوه بر این، در محل کار خود می توانید به راحتی اینترنت را بین 10 نفر از دوستان خود به اشتراک بگذارید و تا 4 ساعت از سرعت بالای شبکه 4G لذت ببرید. ابعاد کوچک و وزن سبک این محصول به شما این امکان را می دهد که به راحتی و بدون اشغال فضای خاصی آن را روی میز خود قرار دهید.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول در وب سایت سازنده)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4G قابل حمل نزتک مدل NZT-77C" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4G قابل حمل نزتک مدل NZT-77C"، کلیک کنید.