بررسی مودم 4G قابل حمل فوجی سافت مدل FujiSoft +F FS030W

نقد و بررسی

مودم پرتابل 4G فوجی سافت مدل FujiSoft +F FS030W

مودم قابل حمل Fujisoft FS030W یک مودم سیار فشرده بدون قفل سیم کارت است که با اپراتورهای محلی اصلی تولید شده توسط FujiSoft سازگار است. این مودم مجهز به صفحه نمایش است و می توانید تنظیمات زیادی را از طریق صفحه نمایش این مودم انجام دهید.

این باعث می شود که برای کار از راه دور و برنامه های یادگیری آنلاین مناسب باشد و علاوه بر رفع نیازهای جامعه خود، می توانید آن را برای طیف گسترده ای از نیازهای فردی مانند مشکلات اتصال Wi-Fi، نگرانی های مربوط به عمر باتری و غیره نیز انتخاب کنید. به عنوان تمایل به استفاده آزادانه از اینترنت. زمان ارتباط کاپیتان از 20 تا 24 ساعت می باشد. حتی می توانید با خیال راحت و برای مدت طولانی از مودم Fujisoft FS030W در حال حرکت استفاده کنید. ابعاد این مودم 74.0 x 74.0 x 17.3 میلی متر و وزن آن در حدود 128 گرم است که به راحتی قابل حمل است.

لازم به ذکر است که مودم پرتابل فوجی سافت FS030W مجهز به باتری لیتیومی 3.7 ولت 3060 میلی آمپر ساعتی بوده و مدت زمان شارژ این مودم با آداپتور AC تقریباً 3 ساعت می باشد. همچنین می توانید رایانه خود را با استفاده از کابل micro USB که همراه محصول ارائه می شود به اینترنت متصل کنید. این یک مودم روتر با ظرفیت باتری بالا است که حتی با برقراری ارتباط طولانی و مداوم آرامش را تضمین می کند.

شما می توانید با خیال راحت شرکت مخابراتی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از یک اتصال اینترنتی راحت در خانه یا خارج لذت ببرید، لازم به ذکر است که این یک مودم جیبی بدون قفل کابلی است که توسط بسیاری از شرکت های مخابراتی از جمله چندین شرکت بزرگ داخلی ارائه می شود. شما می توانید شرکت ارتباطی متناسب با اهداف خود را انتخاب و استفاده کنید. (بسته به نوع سیم کارت ارائه شده توسط هر مخابرات، دسترسی ممکن است متفاوت باشد)

به لطف عملکرد آسان، مودم Fujisoft FS030W با APN (اطلاعات تنظیمات اتصال) شرکت های بزرگ مخابراتی از قبل ثبت شده است، بنابراین می توانید بلافاصله پس از خرید، فقط با قرار دادن سیم کارت از اینترنت استفاده کنید. (بسته به سیم کارتی که استفاده می کنید، ممکن است تنظیم خودکار امکان پذیر نباشد.)

لازم به ذکر است که این مودم از سرویس ابری «F+MDM» پشتیبانی می کند که دستگاه های تلفن همراه را از راه دور کنترل می کند. شما می توانید وضعیت استفاده از F+FS030W را به صورت بلادرنگ بررسی کنید و آزادانه دسترسی به ارتباط را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول در وب سایت سازنده فوجی سافت)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4G قابل حمل فوجی سافت مدل FujiSoft +F FS030W" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4G قابل حمل فوجی سافت مدل FujiSoft +F FS030W"، کلیک کنید.