بررسی مودم 4G قابل حمل تی پی-لینک مدل M7000

توضیحات

مودم 4G قابل حمل TP-Link M7000

مودم 4G قابل حمل TP-Link M7000 با وجود اینکه در حال حاضر تمامی گوشی های هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت از طریق سیم کارت را دارند، اما همچنان از نظر سرعت، پهنای باند و کیفیت اتصال به سطح مودم ها نمی رسند. از آنجایی که مودم های تلفن ثابت و رومیزی باید به پریز برق وصل شوند، مودم های قابل حمل راه حل بسیار خوبی برای افرادی است که می خواهند در سفر از اینترنت پرسرعت و چیزی فراتر از اینترنت خود گوشی استفاده کنند.
مودم پرتابل M7000 محصول شرکت تی پی لینک می باشد. این مودم از نوع 4G و سازگار با سیم کارت های نسل جدید می باشد. این محصول از باندهای DL: 150Mbps و UL: 50Mbps پشتیبانی می کند و از آنتن 2.4G با توان 20dbm استفاده می کند. مودم پرتابل M7000 محصول شرکت TP-Link می باشد که یک مودم 4G می باشد. این محصول از باندهای DL: 150Mbps و UL: 50Mbps پشتیبانی می کند و از آنتن 2.4G با توان 20dbm استفاده می کند. این مودم از آخرین نسل شبکه های 4G FDD و TDD-LTE پشتیبانی می کند و حمل و استفاده آسانی دارد. با پشتیبانی از فرکانس بی سیم 2.4 گیگاهرتز، حداکثر سرعت 300 مگابیت در ثانیه را فراهم می کند، بنابراین می توانید ویدیوهای HD را دانلود کنید یا بدون تاخیر تماس های آنلاین برقرار کنید. سرعت آپلود این مودم 50 مگابیت بر ثانیه و سرعت دانلود 150 مگابیت بر ثانیه می باشد. به لطف طراحی جمع و جور، که در ابعاد 19.8 در 56.8 در 94 میلی متر ساخته شده است، پشتیبانی قابل توجهی را ارائه می دهد. در عین حال، می تواند شبکه 3G/4G را برای دستگاه های بی سیم مانند تبلت، لپ تاپ، گوشی های هوشمند فراهم کند. همچنین این مودم مجهز به قابلیت اتصال به شبکه بی سیم (وای فای) بوده و می تواند تا 10 کاربر متناسب با قدرت ارسال و دریافت دیتا Uni با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت و 8 ساعت کارکرد مداوم، سیم کارت پشتیبانی کند. اسلات کارت، پورت Micro USB برای شارژ و درگاه خروجی، کنترل آسان نرم افزاری (tpMiFi App)، نشانگرهای LED سه گانه و در نهایت Mendi از کلیدهای (Power) و (Reset) خواهد بود.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات درج شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4G قابل حمل تی پی-لینک مدل M7000" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4G قابل حمل تی پی-لینک مدل M7000"، کلیک کنید.