بررسی مودم 4G قابل حمل تندا مدل 4G185

نقد و بررسی

مودم پرتابل 4G تندا مدل 4G185

مودم جیبی 4G185 تندا برای اتصال به اینترنت ساده و سریع است و از آخرین نسل شبکه های 4G پشتیبانی می کند و سرعت دانلود تا 150 مگابیت بر ثانیه را در اختیار شما قرار می دهد. نحوه کار دستگاه به این صورت است که سیم کارت را داخل آن قرار می دهید و بلافاصله شروع به استفاده از اینترنت می کنید. داخل مودم یک باتری 2100 میلی آمپر ساعتی تعبیه شده که به 10 دستگاه امکان می دهد همزمان به اینترنت متصل شوند و به مدت 10 ساعت از پهنای باند بالای شبکه 4G لذت ببرند. این مودم دارای یک اسلات کارت حافظه microSD داخلی است که می توان از آن برای به اشتراک گذاری بی سیم اطلاعات کارت حافظه در شبکه استفاده کرد. بدنه مودم از پلاستیک بافتی ساخته شده و وزن بسیار کمی دارد. بافت به کار رفته روی این پلاستیک باعث می شود که مودم به راحتی از دست خارج نشود.

چه امکاناتی وجود دارد؟

مودم 4G185 علاوه بر اتصال به اینترنت، می تواند کارت حافظه microSD را بپذیرد و محتویات آن را از طریق شبکه بی سیم به اشتراک بگذارد. حداکثر حافظه قابل قرار دادن در اسلات microSD مودم 32 گیگابایت است. شما می توانید انتخاب کنید که آیا کاربران در شبکه بی سیم ایجاد شده توسط مودم می توانند به فایل های موجود در این حافظه دسترسی داشته باشند یا فقط از آن به عنوان کارت خوان استفاده کنند. با اتصال ساده مودم به کامپیوتر با کابل، می توانید از 4G185 به عنوان کارت خوان استفاده کنید.

یکی از مزایای 4G185 این است که می تواند کدهای دستوری USSD را انجام دهد. این کدها که برای خرید بسته های اینترنتی استفاده می شوند، معمولا با ستاره شروع و به مربع ختم می شوند. هنگامی که مودم شما از USSD پشتیبانی می کند، دیگر نیازی به خارج کردن سیم کارت از مودم برای خرید بسته دیتا ندارید و می توانید بسته را از آنجا خریداری کنید.

چرا صفحه نمایش رنگی وجود دارد؟

مودم تندا 4G185 دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی است که مهمترین اطلاعات مورد نیاز کاربر را نمایش می دهد. این صفحه نمایش رنگی OLED است و دقت خوبی دارد. قدرت سیگنال، تعداد کاربران، باتری باقیمانده، نام شبکه بی سیم (SSID) و رمز عبور آن و تعداد پیامک های دریافتی از جمله مواردی است که توسط این نمایشگر به کاربر نشان داده می شود.

چند نفر صدمه دیده اند؟

مودم 4G185 می تواند به طور همزمان میزبان 10 کاربر باشد و اتصال اینترنت را برای آنها فراهم کند. اما اگر می ترسید که پهنای باند شبکه به دلیل افزایش کاربران کاهش پیدا کند، می توانید تعیین کنید که چند کاربر همزمان اجازه اتصال به مودم را دارند. سرپرست یا مالک دستگاه می‌تواند کاربران را بر اساس آدرس MAC دستگاه‌هایشان فیلتر کند. به عنوان مثال، می توانید مشخص کنید که یک تلفن همراه خاص اصلاً به آن دسترسی نداشته باشد. این مودم با نصب اپلیکیشن روی گوشی موبایل قابل کنترل است. از طرفی به دلیل پشتیبانی از مودم اس ام اس می توانید پیامک های دریافتی را از طریق اپلیکیشن خوانده و از آنجا پیامک ارسال کنید. با دریافت پیامک جدید، از طریق نمایشگر مودم به شما اطلاع داده می شود.

نتیجه

مودم 4G185 تندا می تواند از تمامی سیم کارت های 4G موجود در سراسر جهان پشتیبانی کند و تنها با استفاده از این سیم کارت اینترنت آسانی را در اختیار کاربر قرار می دهد. صفحه نمایش OLED رنگی آن می تواند اطلاعات را در زمان واقعی نمایش دهد و به خوبی کار می کند. 4G185 با پشتیبانی همزمان از 10 کاربر، دستگاهی را می سازد که برای خانواده ها قابل استفاده است. این دستگاه جایگزین مناسبی برای مودم ADSL می باشد و می تواند در هر مکانی اینترنت را در اختیار شما قرار دهد.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات درج شده روی بسته بندی محصول)
در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4G قابل حمل تندا مدل 4G185" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4G قابل حمل تندا مدل 4G185"، کلیک کنید.