بررسی مودم 4G قابل حمل تاپ لینک مدل HW51

نقد و بررسی

مودم 4G قابل حمل Toplink HW51

مودم 4G قابل حمل Toplink HW51 یک مودم موبایل 4G ساخت کشور چین است. مودم HW51 مجهز به باتری 2100 میلی آمپر ساعتی است و با شارژ کامل می توانید حدود 8-10 ساعت از اینترنت استفاده کنید. 12 کاربر می توانند از طریق Wi-Fi به HW51 متصل شوند و همچنین می توانید رایانه خود را از طریق کابل Micro USB ارائه شده همراه محصول به اینترنت متصل کنید.

در صورت اتصال به وای فای، حداکثر سرعت دانلود 150 مگابیت بر ثانیه است. یک کابل Micro USB که از USB2.0 یا بالاتر پشتیبانی می کند برای شارژ مورد نیاز است.

سرعت مشخص شده حداکثر مقدار در استاندارد فنی است و نشان دهنده سرعت استفاده واقعی نیست. حتی در داخل منطقه، بسته به محیط استفاده مشتری، شرایط و غیره، ممکن است کاهش قابل توجهی داشته باشد. سرعت اتصال به ظرفیت دستگاه بستگی ندارد و در سراسر کشور (برخی مناطق در هر استان) به سرعت ارائه شده توسط اپراتور بستگی دارد. لطفاً نقشه منطقه خدمات را برای جزئیاتی مانند کیفیت منطقه بررسی کنید و مراقب باشید.

در مودم HW51 پایداری اتصال بهبود یافته و سرعت دریافت امواج رادیویی وای فای در میدان های الکتریکی متوسط ​​و ضعیف حدود 20 درصد افزایش می یابد! در حال حرکت با لپ تاپ یا کامپیوتر خود به اینترنت وصل شوید. با استفاده معمولی می توان حدود 8-10 ساعت از آن استفاده کرد.

آموزش ایجاد APN

با توجه به توضیحات کاتالوگ مودم، آدرس صفحه ورود به صفحه کنترل کنترل وب مودم 192.168.0.1 است. همچنین لازم به ذکر است که باید با نام کاربری وارد شوید مدیر و رمز عبور مدیر از مودم استفاده کن

این مودم فاقد قفل سیم کارت (آنلاک فکتوری) بوده و از تمامی اپراتورهای داخلی کشور (ایرانسل: mtnirancell، همراه اول: mcinet، شاتل: shatelmobile، سامتل: samantell، Taliyanet: taliyanet، رایتل: راستل، …) پشتیبانی می کند.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات ارائه شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4G قابل حمل تاپ لینک مدل HW51" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4G قابل حمل تاپ لینک مدل HW51"، کلیک کنید.