بررسی مودم 4G اسفیورد مدل دانگل T670

توضیحات

مودم 4G مدل دانگل Sfiord T670

دانگل مودم 4G مدل T670 یک مودم سیم کارتی دانگل 4G است که با تمامی سیستم عامل ها سازگار است و امکان استفاده از تمامی سیم کارت های خانگی برای اینترنت وجود دارد و می تواند اینترنت 4G پرسرعت را برای کاربران فراهم کند. این محصول علاوه بر سخت افزار بسیار مستحکم، از نظر ظاهری نیز جذاب بوده و طراحی بسیار زیبا و مینیمال دارد. بنابراین به راحتی در جیب جا می شود و به دلیل قابل حمل بودن و وزن کم گزینه بسیار مناسبی برای همراهی شما در سفرها و فضاهای خارج از منزل و محل کار خواهد بود. در ادامه به بررسی ویژگی های این محصول می پردازیم.

ویژگی های مودم 4G دانگل Sfiord مدل T670

دانگل مودم T670 قابلیت اتصال با پورت USB به دوربین های بی سیم و تمامی کامپیوترها را دارد. علاوه بر این، مرکز اینترنت برای کار همزمان با 10 دستگاه بی سیم طراحی شده است. به عبارت دیگر می توانید تا 10 دستگاه بی سیم مانند تبلت، لپ تاپ و تلفن همراه را به طور همزمان متصل کرده و از اینترنت استفاده کنید. شما می توانید به راحتی به شبکه اینترنت نسل 4 متصل شوید و با استفاده از سیم کارت در هر مکانی از اینترنت استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید که سرعت اینترنت بستگی به نوع شبکه موبایلی دارد که می توان در این قسمت تحت پوشش قرار داد و برای استفاده بهتر از اینترنت پیشنهاد می شود برای سیم کارت نصب شده روی این مودم بسته اینترنت تهیه کنید. روی مودم . این مودم از شبکه 4G پشتیبانی می کند و در مناطق خارج از شهر روی برچسب پشت درب رمز اصلی مودم و محل نصب سیم کارت در برنامه مودم رمز را تغییر دهید. همچنین برای بازگشت به تنظیمات اولیه مودم دکمه ریست پشت مودم که به صورت سوراخ کوچکی است را به مدت 5 ثانیه فشار دهید. همچنین منبع تغذیه این مودم یک پورت USB می باشد.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات درج شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4G اسفیورد مدل دانگل T670" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4G اسفیورد مدل دانگل T670"، کلیک کنید.