بررسی مودم 4.5G قابل حمل یوکیو هوآوی مدل Speed Wifi Next W05

نقد و بررسی

مودم جیبی 4.5G قابل حمل Yokio Huawei Speed ​​Wifi Next W05

مودم قابل حمل 4.5G UQ Speed ​​Wifi Next W05 یک مودم همراه 4.5G است که توسط شرکت هواوی و به سفارش شرکت ژاپنی UQ Mobile ساخته شده است. مودم W05 مجهز به صفحه نمایش لمسی 2.4 اینچی است و می توانید تنظیمات زیادی را از طریق صفحه نمایش این دستگاه انجام دهید. W05 مجهز به باتری 2750 میلی آمپر ساعتی است و با یک بار شارژ کامل می توانید حدود 7 ساعت از اینترنت استفاده کنید. 10 کاربر می توانند از طریق Wi-Fi به W05 متصل شوند و همچنین می توانید کامپیوتر خود را از طریق کابل Type-C ارائه شده همراه محصول به اینترنت متصل کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه اتصال به اینترنت با بلوتوث است و می توانید دستگاه های مختلف را از طریق بلوتوث به این مودم متصل کرده و از اینترنت استفاده کنید. این مودم دارای اپلیکیشن اختصاصی برای گوشی های هوشمند نیز می باشد و از طریق اپلیکیشن هایلینک می توانید مودم را از طریق موبایل خود پیکربندی کنید.

در صورت اتصال به وای فای، حداکثر سرعت دانلود 758 مگابیت بر ثانیه است. شارژ کردن به کابل Type-C نیاز دارد که از USB3.0 یا جدیدتر پشتیبانی می کند.

سرعت مشخص شده حداکثر مقدار در استاندارد فنی است و نشان دهنده سرعت استفاده واقعی نیست. حتی در داخل منطقه، بسته به محیط استفاده مشتری، شرایط و غیره، ممکن است کاهش قابل توجهی داشته باشد. سرعت اتصال به ظرفیت دستگاه بستگی ندارد و در سراسر کشور (برخی مناطق در هر منطقه) به سرعت ارائه شده توسط اپراتور بستگی دارد. لطفاً نقشه منطقه خدمات را برای جزئیاتی مانند کیفیت منطقه بررسی کنید و مطمئن شوید که تنظیمات در هنگام استفاده روی گزینه High Speed​Plus Area تنظیم شده است.

مودم 4.5G قابل حمل Ukiyo Speed ​​Wifi Next W05 طراحی پرسرعتی را به تصویر می‌کشد که تا حد امکان رنگ و بافت را در مدل‌سازی باریک و تمیز به نمایش می‌گذارد. از 4×4 MIMO 3CA (روش مدولاسیون 256QAM) پشتیبانی می کند و حداکثر سرعت دانلود 758 مگابیت در ثانیه را به دست می آورد.

اطلاعات اتصال Wi-Fi (SSID، حالت رمزگذاری، کلید رمزگذاری) روتر Wi-Fi را که تاکنون استفاده کرده‌اید، بدون نیاز به تنظیم مجدد، کپی کنید.

هیچ محدودیتی در سیستم عامل در مورد اتصال Wi-Fi وجود ندارد.

  • ویندوز 7 (32 بیت / 64 بیت)
  • ویندوز 8.1 (32 بیت / 64 بیت)
  • ویندوز 10 (32 بیت / 64 بیت)
  • Mac OS X 10.6 (32 بیتی / 64 بیتی)
  • Mac OS X 10.7 (32 بیتی / 64 بیتی)
  • Mac OS X 10.8 (64 بیتی)
  • Mac OS X 10.9 (64 بیت)
  • Mac OS X 10.10 (64 بیتی)
  • Mac OS X 10.11 (64 بیت)
  • macOS Sierra 10.12 (64 بیتی)
  • macOS High Sierra 10.13 (64 بیت)
    * از اتصال USB در Windows RT پشتیبانی نمی کند.
    * درباره سیستم عامل پشتیبانی شده برای ویندوز> سیستم عامل هایی که دیگر توسط مایکروسافت پشتیبانی نمی شوند از سیستم عامل پشتیبانی شده حذف خواهند شد.

این مودم از سرعت 758 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند! می توانید از ارتباط بدون استرس لذت ببرید. . .

آموزش ایجاد APN

با توجه به توضیحات کاتالوگ مودم، آدرس صفحه ورود به صفحه کنترل وب کنترل مودم 192.168.100.1 است. همچنین لازم به ذکر است که باید با نام کاربری وارد شوید مدیر و رمز عبور 5 رقم آخر IMEI از مودم استفاده کن

توجه: هنگام ورود به کنترل پنل مودم باید در حالت Display Off باشد (دکمه روشن/خاموش مودم را یکبار بدون نگه داشتن آن فشار دهید تا صفحه مودم خاموش شود)!

کاربرد

برنامه ویژه ای که با آن می توانید مودم را از راه دور کنترل کنید می توانید از اینجا دانلود کنید.

  • برای دانلود برنامه برای iOS اینجا را فشار دهید
  • برای دانلود اپلیکیشن اندروید اینجا را فشار دهید

نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول در وب سایت سازنده UQ WiMAX)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4.5G قابل حمل یوکیو هوآوی مدل Speed Wifi Next W05" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4.5G قابل حمل یوکیو هوآوی مدل Speed Wifi Next W05"، کلیک کنید.