بررسی مودم 4.5G قابل حمل و پاور بانک یوکیو شارپ مدل Speed Wifi Next W07

نقد و بررسی

مودم و پاور بانک Ukiyo Sharp Speed ​​Wifi Next W07 Portable 4.5G

مودم قابل حمل 4.5G و پاور بانک Ukiyo Sharp Model Speed ​​Wifi Next W07 یک مودم همراه 4.5G است که حاصل همکاری دو غول فناوری ژاپنی است! W07 ساخت شرکت شارپ است. مودم W07 مجهز به صفحه نمایش لمسی 2.4 اینچی است و می توانید تنظیمات زیادی را از طریق صفحه نمایش این دستگاه انجام دهید. W07 مجهز به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است و با یک بار شارژ کامل می توانید از این مودم 8 تا 10 ساعت بدون نگرانی بابت ظرفیت باقیمانده باتری استفاده کنید. حداکثر 11 کاربر می توانند از طریق Wi-Fi به W07 متصل شوند و همچنین می توانید رایانه خود را از طریق کابل Type-C همراه محصول به اینترنت متصل کنید.

هنگام استفاده در حالت سرعت و عملکرد بالا، تنظیم MIMO 4×4 روشن می شود. در صورت اتصال به Wi-Fi، حداکثر سرعت دانلود 958 مگابایت بر ثانیه است. شارژ کردن به کابل Type-C نیاز دارد که از USB3.0 یا جدیدتر پشتیبانی می کند.

  • حداکثر سرعت اتصال بسته به استاندارد ارتباطی (4.5G LTE/WiMAX 2+) و منطقه متفاوت است.
  • سرعت واقعی استفاده را نشان نمی دهد.
  • حتی در محدوده خدمات، بسته به محیط استفاده مشتری، شرایط خط و غیره، ممکن است نتوانید از خود خط تماس بگیرید یا ارتباط برقرار کنید.

سرعت مشخص شده حداکثر مقدار در استاندارد فنی است و نشان دهنده سرعت واقعی استفاده نیست. حتی در داخل منطقه، بسته به محیط استفاده مشتری، شرایط و غیره، ممکن است کاهش قابل توجهی داشته باشد. سرعت اتصال به ظرفیت دستگاه بستگی ندارد و در سراسر کشور (برخی مناطق در هر منطقه) به سرعت ارائه شده توسط اپراتور بستگی دارد. لطفاً نقشه منطقه خدمات را برای جزئیاتی مانند کیفیت منطقه بررسی کنید و مطمئن شوید که تنظیمات در هنگام استفاده روی گزینه High Speed​Plus Area تنظیم شده است.

حداکثر سرعت دانلود 958 مگابیت بر ثانیه و پشتیبانی از اتصال پرسرعت، امکان دانلود آسان محتوا با حجم زیاد داده را فراهم می کند. علاوه بر این، رومینگ بین المللی نیز پشتیبانی می شود، که در هنگام سفر به خارج از کشور مفید است.

تنظیمات وای فای با کد QR یا WPS امکان پذیر است و همچنین مجهز به پورت USB است.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده شارپ)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 4.5G قابل حمل و پاور بانک یوکیو شارپ مدل Speed Wifi Next W07" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 4.5G قابل حمل و پاور بانک یوکیو شارپ مدل Speed Wifi Next W07"، کلیک کنید.