بررسی مودم 3G قابل حمل نزتک مدل NZT-7730

توضیحات

مودم Neztec NZT-7730 3G

مشخصات مودم 3G Neztec NZT-7730 به همراه افزایش سرعت اینترنت و ظهور نرم افزارهایی برای برقراری ارتباط یا مشاهده تصاویر و فیلم ها در اینترنت امروزه در بین کاربران به روش های مختلف مانند اتصال به اینترنت، قیمت و خرید افزایش چشمگیری یافته است. اینترنت سیم کارت، مودم و روتر به اینترنت متصل هستند. استفاده از مودم های کابلی و ایجاد اتصال وای فای علاوه بر کارایی، معایبی نیز دارد. این نوع مودم ها فقط زمانی به اینترنت دسترسی خواهند داشت که ما در محدوده آنها هستیم، در غیر این صورت اتصال اینترنت ما قطع می شود این نوع مودم ها نباید به جایی منتقل شوند.

به همین دلیل در دسترس بودن اینترنت موبایل مزیت بزرگی تلقی می شد که منجر به افزایش استفاده از اینترنت روی سیم کارت در بین مصرف کنندگان شد، به همین منظور برای راحتی مصرف کنندگان، شرکت های زیادی اقدام به تولید انواع بی سیم کردند. مودم ها و روترها شرکت نازتک نیز با طراحی و ساخت مدل نازتک NZT-7730 استفاده از اینترنت را برای کاربران خود بسیار آسان کرده است. این مودم به شما این امکان را می دهد که با قرار دادن سیم کارت خود در این مودم با بالاترین سرعت به شبکه اینترنت 3G دسترسی داشته باشید. می توانند در هر مکانی که اپراتورهای ایرانی اتصال اینترنت را فراهم کرده اند به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مودم باتری بسیار قوی آن است که در مواقع نیاز می توانید از آن به عنوان پاور بانک استفاده کنید. این باتری قدرتمند که برای شارژ کامل آن تنها به 6 ساعت زمان نیاز دارد، تا 18 ساعت استفاده مداوم و تا 48 ساعت در حالت آماده به کار را در اختیار شما قرار می دهد.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات ارائه شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، نام و نشانی را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 3G قابل حمل نزتک مدل NZT-7730" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 3G قابل حمل نزتک مدل NZT-7730"، کلیک کنید.