بررسی مودم 3G قابل حمل تی پی-لينک مدل M5360 با قابليت پاوربانک

توضیحات

مودم 3G قابل حمل TP-Link M5360

مودم پرتابل 3G TP-Link M5360 محصولی از برند تی پی لینک می باشد. در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی های این دستگاه می پردازیم.

این محصول شما را قادر می سازد تا از سیم کارت (اینترنت فعال) برای اتصال دستگاه های دیگر خود مانند لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه و غیره در هر کجا که هستید به صورت بی سیم از طریق اتصال 3G و اینترنت روی سیم کارت استفاده کنید. با استفاده از این محصول می توانید به صورت بی سیم اتصال اینترنت سیم کارت خود را با حداکثر 10 کاربر دیگر به اشتراک بگذارید. از این رو، این مودم برای افرادی که به یک دستگاه قابل حمل نیاز دارند که ویژگی هایی مانند اتصال سریع و ایمن 3G، اتصال بی سیم برای چندین کاربر و دستگاه را به طور همزمان ارائه می دهد، مناسب است. به عنوان مثال، اگر کار شما نیاز به کار از راه دور دارد و به اینترنت و اتصال شبکه متکی است، اگر به دسترسی موقت به اینترنت نیاز دارید، یا اگر از آن دسته افرادی هستید که باید در هر زمان، هر مکان و هر زمان به اینترنت آنلاین باشید، این محصول واقعاً می تواند به شما کمک کند.

TP-Link M5360 یک مودم بی سیم 3G است که به 10 کاربر اجازه می دهد تا داده ها را با حداکثر سرعت 21.6 مگابیت در ثانیه دانلود و با سرعت 5.76 مگابیت در ثانیه با استفاده از سیم کارت نسل سوم حامل بارگذاری کنند. باتری داخلی لیتیوم یونی قابل شارژ این دستگاه پرتابل با ظرفیت 5200 میلی آمپر ساعت 17 ساعت استفاده از اینترنت (مرور، دانلود و …) را بدون نگرانی از اتمام شارژ باتری تضمین می کند. علاوه بر این، این مودم با درگاه USB 2.0 و ظرفیت باتری بالا، می تواند به عنوان پاوربانک برای شارژ دستگاه های دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد. پشتیبانی استاندارد IEEE 802.11N، سرعت بی سیم 300 مگابیت بر ثانیه، پهنای باند 2.4 گیگاهرتز، پورت micro USB برای شارژ باتری، اسلات micro SD با پشتیبانی تا 32 گیگابایت، صفحه نمایش، آنتن داخلی 2 dBi، استانداردهای امنیتی بی سیم، قابلیت ارسال پیام متنی و پشتیبانی از برنامه tp-MiFi، آن را به یک برنامه همه کاره و پر از ویژگی تبدیل می کند.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از مقاله tp-link)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم 3G قابل حمل تی پی-لينک مدل M5360 با قابليت پاوربانک" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم 3G قابل حمل تی پی-لينک مدل M5360 با قابليت پاوربانک"، کلیک کنید.