بررسی مودم ۴G LTE قابل حمل هوآوی مدل E5776-32

توضیحات

مودم پرتابل 4G LTE هواوی مدل E5776-32

مودم پرتابل 4G LTE هواوی مدل E5776-32 محصولی از برند هواوی می باشد. در ادامه مشخصات و ویژگی های این دستگاه بررسی خواهد شد.

E5776s-32 یک مودم بی سیم قابل حمل 4G LTE است که توسط هواوی طراحی و تولید شده است. تنها با یک سیم کارت فعال، می توانید بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی خود، حداکثر یازده دستگاه مانند لپ تاپ، تبلت و گوشی های هوشمند را به صورت بی سیم به اینترنت متصل کنید. علاوه بر این، این محصول از شبکه های 3G و 2G پشتیبانی می کند و با سیم کارت های مختلف موجود در ایران سازگار است. چه از راه دور کار کنید یا در هر شرایطی نیاز به دسترسی مداوم به اینترنت داشته باشید، E5776-32 یک دستگاه واقعا عالی است. طراحی کوچک و سبک آن به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را در جیب خود حمل کنید.

این مودم 4G/3G قابلیت ارسال و دریافت پیامک را دارد. برای خواندن پیام های دریافتی یا ارسال پیام جدید، باید وارد پنل تنظیمات محصول شوید. یکی از ویژگی های این محصول صفحه نمایش 1.45 اینچی است که اطلاعات مفیدی مانند قدرت سیگنال سیم کارت، نوع اتصال 4G یا 3G، سیگنال وای فای، اتصال به اینترنت، پیامک دریافتی، میزان باتری و نام اپراتور سیم کارت را نمایش می دهد. . انرژی این محصول توسط باتری لیتیوم پلیمری 3560 میلی آمپری تامین می شود. بنابراین دسترسی یا عدم دسترسی به برق اهمیتی ندارد. با شارژ کامل باتری می توانید در هر مکانی که سیم کارت پوشش داشته باشد به مدت 22 ساعت از اینترنت استفاده کنید. در صورتی که باتری تمام شود و نیاز به شارژ مجدد داشته باشد، می‌توانید به راحتی آن را با استفاده از کابلی که یک رابط USB و در طرف دیگر رابط microUSB دارد یا از طریق USB به پورت USB لپ‌تاپ یا کامپیوتر متصل کنید. شارژر مانند شارژر تلفن همراه


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از مقاله هوآوی)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم ۴G LTE قابل حمل هوآوی مدل E5776-32" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم ۴G LTE قابل حمل هوآوی مدل E5776-32"، کلیک کنید.