بررسی مودم پاوربانک 4G/3G قابل حمل ورایزون مدل Verizon Jetpack MiFi 6620L

توضیحات

مودم پاوربانک قابل حمل 4G/3G Verizon Jetpack MiFi 6620L

به دنبال یک هات اسپات موبایل سریع هستید؟ Verizon Jetpack MiFi 6620L همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. در اینجا یک بررسی کامل است.
Verizon Jetpack MiFi 6620L دارای عمر باتری عالی است، همچنین می تواند به عنوان یک بسته کامل موبایل کار کند و عملکرد عالی ارائه می دهد. استفاده از این دستگاه آسان است و دارای ویژگی های غنی است.

Verizon Jetpack MiFi 6620L همه کاره، نقطه اتصال تلفن همراه ایده آل برای کسانی است که با پوشش 4G LTE زندگی می کنند و سفر می کنند. این مودم که Big Red نام دارد، ظرفیت باتری بسیار بالاتری دارد و از کاربران Wi-Fi همزمان بیشتری تا 15 سال پشتیبانی می‌کند، به‌علاوه قفل آن از کارخانه باز است و بسیار جمع‌وجور است. و با سرعت اینترنت 4G LTE بسیار خوب کار می کند.

با این حال، اگر به دنبال یک نقطه اتصال تلفن همراه هستید که به احتمال زیاد باتری شما را در حین کمپینگ خالی نکند، Verizon Jetpack MiFi 6620L یک انتخاب عالی است. صفحه نمایش Jetpack MiFi 6620L زمانی مفید است که باید وضعیت آن را بررسی کنید و تنظیمات آن را تغییر دهید.

طراحی جمع و جور و ساده

از بالا مشاهده کنید، MiFi 6620L بسیار جمع و جور است، کمی بزرگتر از یک کارت اعتباری. با این حال، از سوی دیگر، دستگاه کاملا ضخیم در 0.76 اینچ است. این دور به دلیل ظرفیت بسیار بالای باتری لیتیوم یونی 4000 میلی آمپری داخل آن است. برای درک این موضوع، باتری آیفون 6 کمی بیش از 1800 میلی آمپر ساعت است.

در یک طرف یک پورت Micro-USB B-female (برای شارژ ایستگاه اتصال) و یک پورت USB A-female دیگر برای تغذیه یک دستگاه تلفن همراه مانند تلفن یا تبلت وجود دارد. با این حال، توجه داشته باشید که درب کشویی بین این دو پورت USB به این معنی است که می توانید هر بار فقط از یکی استفاده کنید.

MiFi 6620L دارای یک شارژر USB استاندارد است، اما می توانید آن را از طریق پورت USB رایانه خود نیز شارژ کنید. هنگام اتصال به رایانه، می توانید از نقطه اتصال به عنوان مودم رایانه نیز استفاده کنید. حتی راحت تر، می تواند همزمان به عنوان یک مودم متصل و یک هات اسپات موبایل کار کند.

در طرف دیگر یک پورت برای آنتن خارجی (شامل نمی شود و فقط در مناطقی با دریافت سلول ضعیف مورد نیاز است) و یک دکمه پاور وجود دارد.

قسمت پایینی Verizon Jetpack MiFi 6620L نیز به عنوان درپوش باتری عمل می کند که به راحتی می توانید به آن دست پیدا کنید تا باتری را خارج کنید. در زیر باتری یک شیار سیم کارت وجود دارد. MiFi 6620L از یک سیم کارت نانو مشابه سیم کارت های مورد استفاده در آیفون 5 یا بالاتر استفاده می کند. برخلاف Samsung Hotspot Pro، MiFi دارای اسلات کارت microSD نیست. برای جبران آن، Verizon دارای ۲۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آنلاین با دستگاه است تا زمانی که از یکی از برنامه‌های داده More Everything آن استفاده کنید.

مشخصات Verizon Jetpack MiFi 6620L

  • وزن 4.74 اونس
  • ابعاد (اینچ) 2.6 x 3.7 x 0.76
  • باند سلولی LTE 4/13 (700/1700 مگاهرتز)، CDMA/1xEVDO Rev. A (800/1900 مگاهرتز)؛ شبکه جهانی: EDGE/GSM (850/900/1800/1900)، HSPA/UMTS (850/900/1900/2100)
  • Wi-Fi Wi-Fi 2.4GHz/5.0GHz a/b/g/n
  • 15 کلاینت Wi-Fi همزمان
  • جی پی اس
  • سیم کارت نانو سیم کارت
  • صفحه نمایش LCD راحت

استفاده از MiFi 6620L بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را روشن کنید. این صفحه نمایش LCD مناسب با سه دکمه ناوبری برای تغییر تنظیمات و مشاهده وضعیت هات اسپات تلفن همراه دارد. همچنین می توانید نام و رمز عبور فعلی شبکه Wi-Fi را برای اتصال به سرعت پیدا کنید.

همچنین هر زمان که یک کلاینت جدید به شبکه وای فای خود متصل شود، یک صفحه هشدار نمایش می دهد. و هر بار که MiFi را از طریق USB به رایانه وصل می کنید، صفحه نمایش از شما می پرسد که آیا می خواهید از آن به عنوان مودم یا فقط برای شارژ استفاده کنید. سپس می توانید از دکمه ناوبری برای تصمیم گیری در یک راه یا روش دیگر استفاده کنید.

اگر می‌خواهید تنظیمات عمیق‌تری را تغییر دهید یا به سایر ویژگی‌های MiFi دسترسی داشته باشید، باید از رابط وب آن استفاده کنید. از یک رایانه متصل، به سادگی مرورگر را به 192.168.1.1 نشان دهید و با رمز عبور پیش فرض مدیریت، که رمز عبور پیش فرض Wi-Fi است، وارد شوید.

Jetpack MiFi 6620L دارای یک ویژگی GPS مفید است. MiFi دارای طیف فوق العاده ای از ویژگی ها برای چنین دستگاه کوچکی است. کنترل های والدین ساده ای وجود دارد که به شما امکان می دهد سایت های خاصی را در لیست های مسدود یا مجاز قرار دهید. سپس می توانید انتخاب کنید که کدام شرکت های وابسته برای کدام لیست ها اعمال شوند.

یکی دیگر از ویژگی های عالی GPS داخلی است که از استاندارد NMEA GPS-over-Wi-Fi پشتیبانی می کند. مشتریان Wi-Fi پشتیبانی شده می توانند به طور خودکار از عملکرد GPS MiFi استفاده کنند. سایر دستگاه ها مانند رایانه ها می توانند با استفاده از نرم افزارهای قابل دانلود از این ویژگی استفاده کنند. در آزمایش، عملکردهای GPS به خوبی کار می کردند، اما فقط در فضای باز. همانطور که از چیزی که مستقیماً با ماهواره ها صحبت می کند انتظار می رود، هرگز نتوانست سیگنال GPS را در داخل ساختمان ها پیدا کند.

علاوه بر این، Verizon Jetpack MiFi 6620L شامل تنظیمات رایجی است که در بسیاری از روترهای خانگی یافت می شود، مانند انتقال پورت، فیلتر پورت، فیلتر MAC، پشتیبانی IPv6، فایروال و موارد دیگر. با این حال، جالب است که اجازه رزرو آدرس IP را نمی دهد، جایی که می توانید کاری کنید که کلاینت همیشه به همان آدرس IP متصل شود. این بدان معنی است که ممکن است پس از تغییر آدرس IP، لازم باشد تنظیمات ویژگی های مرتبط، مانند ارسال پورت را تغییر دهید.

به عنوان یک دستگاه تلفن همراه، MiFi آنلاک است و سیم کارت های سایر اپراتورها را می پذیرد. با این حال، ممکن است لازم باشد تنظیمات تلفن همراه را قبل از اتصال دستگاه به شبکه‌های شما تغییر دهید. از نظر فنی از تمام استانداردهای سلولی در جهان پشتیبانی می کند.

مانند Samsung Hotsport Pro، Jetpack MiFi 6620L از Wi-Fi دو باند انتخابی پشتیبانی می کند. این بدان معناست که شبکه وای فای آن می تواند همزمان روی باند 2.4 گیگاهرتز یا باند 5 گیگاهرتز کار کند.

با دو پورت USB، MiFi 6620L Jetpack را می توان به تنهایی یا به طور همزمان با یک دستگاه تلفن همراه دیگر شارژ کرد.

اکثر همه چیز فقط در صورتی کار می کند که شما یک تلفن همراه Verizon نیز داشته باشید. تماس ها و پیامک های نامحدودی به شما می دهد و می توانید محدودیت داده را با حداکثر 10 دستگاه تلفن همراه به اشتراک بگذارید. همچنین با VZ Cloud 25 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، پیام‌رسانی بین‌المللی نامحدود و تا 25 دلار تخفیف در Edge در صورت سفر به مکان‌هایی بدون پوشش 4G LTE دریافت خواهید کرد.

خوشبختانه MiFi 6620L دارای عمر باتری عالی است. من آن را در یک سفر آخر هفته بردم، به طور مرتب با سه دستگاه از آن استفاده کردم و تمام مدت بدون شارژ ماندگار شد. به عنوان یک مودم قابل حمل، این دستگاه توانست آیفون 6 را از حالت خالی به پر شارژ کند و هنوز 50 درصد آن باقی مانده است. همچنین زمانی که سطح برق دستگاه به 25 درصد برسد، شارژ دستگاه متصل را متوقف می کند.

Jetpack MiFi 6620L Verizon به راحتی جایگزین HotSpot Pro سامسونگ به عنوان یک هات اسپات موبایل می شود. تقریباً از هر نظر برتری دارد، از جمله عمر باتری ستاره‌ای، سرعت بالای سلولی رعد و برق، و ویژگی‌ها. و این واقعیت که قفل آن باز است نیز یک امتیاز عالی برای مسافران بین المللی است.

اینکه آیا این دستگاه برای شما مناسب است یا نه، بستگی به این دارد که آیا در محدوده 4G LTE زندگی می کنید و سپس می توانید برنامه های داده آن را بپردازید. اگر این کار را انجام می دهید و می توانید آن را بپردازید، Jetpack MiFi 6620L به راحتی یکی از بهترین هات اسپات های موبایل در بازار است.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (اقتباس شده از صفحه محصول وب سایت سازنده Verizon)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم پاوربانک 4G/3G قابل حمل ورایزون مدل Verizon Jetpack MiFi 6620L" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم پاوربانک 4G/3G قابل حمل ورایزون مدل Verizon Jetpack MiFi 6620L"، کلیک کنید.