بررسی مودم همراه 4.5G نتگیر مدل Aircard 790S

توضیحات

مودم موبایل Netgear 4.5G Aircard مدل 790S

مودم همراه نتگیر 4.5G مدل Aircard 790S محصول شرکت آمریکایی نتگیر می باشد. این مودم از سیم کارت های 4G، 4.5G، TD-LTE پشتیبانی می کند. شرکت گرفتار نشو این مودم در ابعاد کوچک طراحی شده است و به دلیل وزن سبکی که دارد به راحتی می توانید آن را در کیف خود قرار دهید. به دلیل قابلیت حمل و وزن سبک آن، برای دفاتر کوچک و معمولی ایده آل است. وزن آن با احتساب باتری تنها 136 گرم است که به کاربران این امکان را می دهد تا در هر شرایطی به راحتی آن را با خود حمل کنند و از اینترنت پرسرعت در هر مکانی لذت ببرند. حداکثر 15 کاربر می توانند به طور همزمان به مودم متصل شوند و از اینترنت مشترک استفاده کنند. به عبارت دیگر می توانید تا 15 دستگاه بی سیم مانند تبلت، لپ تاپ و تلفن همراه را به صورت همزمان متصل کرده و از اینترنت پرسرعت استفاده کنید. مودم Netgear Aircard 790S یک مودم همراه است که می تواند اطلاعات را با حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه در باند فرکانسی 5 گیگاهرتز انتقال دهد. این مودم همراه به شما این امکان را می دهد که اینترنت پرسرعت خود را به صورت بی سیم با چندین دستگاه یا کاربران مختلف به اشتراک بگذارید. این محصول در هر نوع اتصال بی سیم عملکرد بسیار خوبی دارد و به لطف کارایی استاندارد وایرلس N می تواند اطلاعات را با سرعت 300 مگابیت بر ثانیه انتقال دهد. همچنین با تمام دستگاه های بی سیمی که دارای استانداردهای 802.11b/g/n هستند، سازگاری کامل دارد. یکی دیگر از ویژگی های این مودم باتری قدرتمند و بادوام آن است. باتری 2930 میلی آمپری آن می تواند این مودم قابل حمل را تا 9 ساعت برای کاربران روشن نگه دارد. مودم Netgear با تمامی سیستم عامل های مختلف و رایج کار می کند و راه اندازی آن آسان است.

امنیت بالای مودم Aircard 790S

این مودم دارای رمزگذاری WPA برای امنیت بی سیم است-PSKWPA2-PSKWEP و با صفحه نمایش لمسی 1.45 اینچی خود تنظیمات امنیتی بی سیم را بسیار آسان می کند. همچنین دارای یک کلید روشن/خاموش بی سیم است که می توانید از آن برای جلوگیری از اتصال دستی دستگاه های بی سیم غیرمجاز به شبکه استفاده کنید. علاوه بر این، این مودم دارای فایروال، کنترل دسترسی کاربر و سیستم اولویت بندی انتقال اطلاعات است.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات ارائه شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می‌کنید، نام و آدرس را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم همراه 4.5G نتگیر مدل Aircard 790S" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم همراه 4.5G نتگیر مدل Aircard 790S"، کلیک کنید.