بررسی مودم همراه بی سیم 4G LTE جی نت مدل GM150-4G

توضیحات

مودم موبایل GM150-4G 4G LTE

مودم موبایل بی سیم GNET 4G LTE مدل GM150-4G محصولی از برند GNET می باشد. در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی های این دستگاه می پردازیم.

این محصول شما را قادر می سازد تا با استفاده از سیم کارت (با اینترنت فعال) دستگاه های دیگر خود مانند لپ تاپ، تبلت، موبایل و … را در هر کجا که هستید به صورت بی سیم و از طریق اتصال 4G و اینترنت روی سیم کارت متصل کنید. با این محصول می توانید به صورت بی سیم اتصال اینترنت سیم کارت خود را با حداکثر 10 کاربر دیگر به اشتراک بگذارید. بنابراین، این مودم برای افرادی که به یک دستگاه قابل حمل نیاز دارند که ویژگی هایی مانند اتصال سریع و ایمن 3G، اتصال بی سیم برای چندین کاربر و دستگاه را به طور همزمان ارائه دهد، ایده آل است. به عنوان مثال، اگر کار شما نیاز به کار از راه دور دارد و به اینترنت و اتصال به شبکه متکی است، اگر به دسترسی موقت به اینترنت نیاز دارید، یا اگر از آن دسته افرادی هستید که باید همیشه، در هر مکان و در زیر به اینترنت متصل باشید. در هر شرایطی، این محصول واقعا می تواند به شما کمک کند. انرژی این روتر توسط یک باتری لیتیوم یونی 2000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. این روتر برق لازم را از طریق یک باتری لیتیوم یونی تامین می کند و به قدری کوچک و سبک است که به راحتی می توان آن را در جیب حمل کرد. بنابراین، چه به برق دسترسی داشته باشید و چه نداشته باشید، می توانید آن را در هر جایی با خود ببرید و با آن در وب بگردید و در صورت نیاز به شارژ، می توانید به راحتی با هر شارژر USB به microUSB مانند شارژر موبایل اندرویدی از آن استفاده کنید. گوشی یا شارژر ماشین، شارژ آسان و استفاده از اینترنت. مودم بی سیم 4G قابل حمل Green Energy از یک باتری لیتیوم یونی 3.8 ولت با جریان 2 آمپر تغذیه می کند. وجود باتری قدرتمند 2000 آمپری در این مودم 4G به شما این امکان را می دهد که تا 6 ساعت به صورت مداوم از اینترنت استفاده کنید.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات درج شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، نام و نشانی را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم همراه بی سیم 4G LTE جی نت مدل GM150-4G" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم همراه بی سیم 4G LTE جی نت مدل GM150-4G"، کلیک کنید.