بررسی مودم قابل حمل 4G/4.5G/TD-LTE هوآوی مدل E5783-330

نقد و بررسی

مودم هواوی Huawei E5783

مشخصات، قیمت و خرید HUAWEI Soyealink E5783 یک هات اسپات موبایل پرسرعت است. این یک ترمینال بی سیم چند حالته برای SOHO (دفتر کوچک و دفتر خانگی) و حرفه ای های تجاری است. این سرویس داده های همراه و پیامک را از طریق چندین حالت شبکه به کاربران ارائه می دهد. می توانید پورت micro USB E5783 را با استفاده از کابل داده micro USB به رایانه متصل کنید یا چندین دستگاه را از طریق Wi-Fi به E5783 متصل کنید. از نظر خدمات شبکه، مودم Huawei E5783 به شما امکان گشت و گذار در اینترنت و ارسال و دریافت پیام یا ایمیل را می دهد و تجربه کاربری سریع، مطمئن و راحت را برای شما فراهم می کند. همچنین به شرکت های مخابراتی کمک می کند تا میانگین درآمد هر کاربر (ARPU) خود را بهبود بخشند. E5783 می تواند به عنوان یک مودم بی سیم در صورت فعال بودن Wi-Fi استفاده شود. می‌توانید مستقیماً از تنظیمات پیش‌فرض (یا پیکربندی APN در صفحه مدیریت مبتنی بر وب E5783) برای راه‌اندازی یک شبکه بی‌سیم استفاده کنید، سپس می‌توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

پس از اتصال مودم Huawei E5783 و کامپیوتر با کابل دیتا USB، آدرس IP را در نوار آدرس مرورگر وارد کنید تا وارد صفحه مدیریت مبتنی بر وب E5783 شوید. می توانید مستقیماً از تنظیمات پیش فرض APN (یا صفحه پیکربندی APN) برای تنظیم اتصال شبکه استفاده کنید، سپس می توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید. E5783 به شما امکان می دهد از طریق LTE، 3G یا Wi-Fi به اینترنت دسترسی داشته باشید. هنگامی که از E5783 در مناطق نقطه اتصال Wi-Fi مانند فرودگاه، کافی شاپ، هتل یا خانه استفاده می کنید، E5783 به طور خودکار به شبکه Wi-Fi تغییر می کند تا LTE/LTE شما حفظ شود. استفاده از داده در شبکه 3G E5783 از نوشتن/ارسال/دریافت پیام پشتیبانی می کند. می‌توانید پیام‌های موجود در صندوق ورودی، صندوق خروجی و پیش‌نویس‌ها را در صفحه مدیریت مبتنی بر وب E5783 مدیریت کنید.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول در وب سایت سازنده هوآوی)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم قابل حمل 4G/4.5G/TD-LTE هوآوی مدل E5783-330" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم قابل حمل 4G/4.5G/TD-LTE هوآوی مدل E5783-330"، کلیک کنید.