بررسی مودم قابل حمل 3G آپشن مدل XYFI

توضیحات

مودم قابل حمل 3G گزینه مدل XYFI

مودم اختیاری مدل XYFI یک دانگل وای فای (بال)، کوچکترین و قدرتمندترین اکسس پوینت قابل حمل جهان با ویژگی های جذاب است که از شبکه های 3.5G، 3G و 2G پشتیبانی می کند. مودم همراه XYFI را می توان یکی از کامل ترین مودم های موبایل 3G موجود در بازار نامید. این مودم علاوه بر سخت افزار بسیار مقاومی که دارد، از نظر ظاهری نیز جذاب است و طراحی بسیار زیبا و مینیمال دارد. بنابراین به راحتی در جیب جا می شود و به دلیل قابل حمل بودن و وزن کم گزینه بسیار مناسبی برای همراهی شما در سفرها و فضاهای خارج از منزل و محل کار خواهد بود. در ادامه به بررسی ویژگی های این محصول می پردازیم.

ویژگی های مودم الحاقی 3G قابل حمل مدل XYFI

گزینه مودم XYFI در واقع یک دانگل وای فای با قابلیت پشتیبانی از شبکه های 3G و 3.5G است. علاوه بر قابلیت های مثبت، عدم پشتیبانی از شبکه های 4G را می توان تنها نقطه ضعف آن دانست. همچنین مودم XYFI از سیم کارت تمامی اپراتورها، اتصال 8 دستگاه، پیامک فارسی، کارت حافظه تا 32 گیگابایت و تنظیم رمز شبکه پشتیبانی می کند. همچنین می توان از آن به عنوان توسعه دهنده شبکه بی سیم استفاده کرد. همچنین می توانید آن را به DC، شارژر فندکی خودرو یا پاوربانک متصل کنید. گزینه مودم XYFI 3G به حداکثر هشت اتصال همزمان اجازه می دهد، بنابراین کاربران می توانند به راحتی دستگاه های WiFi خود را متصل کرده و دیگران را دعوت کنند تا اتصال پهن باند خود را به راحتی و ایمن به اشتراک بگذارند. همچنین از USB تغذیه می کند، به این معنی که کاربران می توانند از طیف گسترده ای از منابع تغذیه مجهز به USB استفاده کنند. یکی دیگر از ویژگی های مدل XYFI قابلیت استفاده به عنوان توسعه دهنده شبکه بی سیم است و در صورت داشتن شبکه بی سیم در منزل یا محل کار می توانید از طریق XYFI پوشش شبکه وای فای خود را افزایش دهید. سرعت دانلود این مودم 14.4Mbps و سرعت آپلود 5.76Mbps می باشد. همچنین از باندهای رادیویی 900، 1900 و 2100 مگاهرتز پشتیبانی می کند. یکی دیگر از ویژگی های گزینه مودم XYFI امکان فعال سازی شبکه مهمان است. با فعال کردن Guest Network امنیت شبکه بی سیم شما به بالاترین حد می رسد و اگر کاربری به شبکه Wi-Fi شما متصل شود نمی تواند از اینترنت استفاده کند. با خرید این محصول می توانید در کمتر از چند ثانیه یک هات اسپات امن و خصوصی برای خود راه اندازی کنید. کافیست یک سیم کارت موبایل را روی این دستگاه قرار دهید و از اینترنت پرسرعت استفاده کنید.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات درج شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم قابل حمل 3G آپشن مدل XYFI" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم قابل حمل 3G آپشن مدل XYFI"، کلیک کنید.