بررسی مودم قابل حمل هوآوی مدل E5377TS-32

توضیحات

مودم پرتابل هواوی مدل E5377TS-32

مودم پرتابل هواوی مدل E5377TS-32 محصولی از برند هواوی می باشد. در ادامه مشخصات و ویژگی های این دستگاه بررسی خواهد شد.

E5377TS-32 که توسط هواوی طراحی و تولید شده است، یک مودم قابل حمل 4G LTE است که توسط FastLink، یک ارائه دهنده خدمات اینترنتی در کردستان عراق سفارش داده شده است. این سیم‌کارت فعال به شما این امکان را می‌دهد که یازده دستگاه مانند لپ‌تاپ، تبلت و تلفن همراه را به‌صورت بی‌سیم از هر کجا به اینترنت متصل کنید. علاوه بر این، از شبکه های 3G و 2G پشتیبانی می کند و با سیم کارت های مختلف موجود در ایران سازگار است. چه از راه دور کار کنید و چه نیاز به اتصال دائمی به اینترنت داشته باشید، E5377TS-32 واقعاً مفید است. طراحی جمع و جور و سبک وزن آن به راحتی در جیب شما قرار می گیرد و آن را به همراهی عالی تبدیل می کند تا همیشه شما را به دنیای وسیع اینترنت متصل نگه دارد. این مودم قابلیت ارسال و دریافت پیامک (SMS) را نیز دارد. اما برای خواندن پیام های دریافتی یا ارسال پیام جدید باید وارد پنل تنظیمات محصول شوید. یکی از ویژگی های این محصول صفحه نمایش 1.45 اینچی TFT است که اطلاعات مفیدی مانند آنتن دهی سیم کارت، نوع اتصال 4G یا 3G، سیگنال وای فای، اتصال به اینترنت، پیامک دریافتی، میزان باتری و اپراتور سیم کارت را در اختیار شما قرار می دهد. نقشه را نشان می دهد.

این محصول انرژی مورد نیاز را از یک باتری لیتیوم پلیمری 3560 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. بنابراین، اگر شارژر به برق دسترسی نداشته باشد، مهم نیست. با شارژ کامل باتری این مودم می توانید در هر نقطه ای که سیم کارت داخل آن آنتن باشد، به مدت 22 ساعت اینترنت را بررسی و گشت و گذار کنید. اگر باتری تمام شد و نیاز به شارژ مجدد داشت، می توانید به راحتی با استفاده از کابلی که همراه محصول ارائه می شود، آن را به پورت USB لپ تاپ یا کامپیوتر متصل کنید که یک طرف آن یک کانکتور USB و در طرف دیگر یک کانکتور microUSB دارد. یا با استفاده از شارژر USB مانند شارژرهای تلفن همراه شارژ کنید.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از مقاله هوآوی)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم قابل حمل هوآوی مدل E5377TS-32" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم قابل حمل هوآوی مدل E5377TS-32"، کلیک کنید.