بررسی مودم رومیزی CAT6 LTE هوآوی مدل E5186-22a

توضیحات

مودم رومیزی هواوی CAT6 LTE مدل E5186-22a

مودم رومیزی Huawei CAT6 LTE مدل E5186-22a محصولی از برند هواوی می باشد. در ادامه مشخصات و ویژگی های این دستگاه بررسی خواهد شد.

Huawei LTE CPE E5186 یک مودم 4G است که از نصب سیم کارت پشتیبانی می کند و از شبکه LTE Cat6 استفاده می کند. برای مصارف خانگی، شرکتی و اداری در نظر گرفته شده است. با این دستگاه می توانید بسته دیتا سیم کارت خود را فعال کرده و از اینترنت همراه لذت ببرید. حداکثر سرعت دانلود و آپلود در شبکه 4G برای این دستگاه به ترتیب 300 مگابیت بر ثانیه و 50 مگابیت بر ثانیه است. LTE CPE Cat6 E5186 را می توان هم به صورت بی سیم و هم با سیم استفاده کرد. می توانید از عملکرد بی سیم 2.4 گیگاهرتز این دستگاه استفاده کنید یا در صورت نیاز از یکی از چهار پورت LAN آن استفاده کنید. در بین این چهار پورت، یک پورت LAN دارای عملکرد LAN/WAN است که امکان استفاده از مودم های کابلی و اتصالات نقطه به نقطه را فراهم می کند. هواوی برای محصول فعلی آنتن جداگانه در نظر نگرفته و دستگاه دارای آنتن داخلی است. اما در پنل پشتی مودم دو کانکتور SMA وجود دارد که با آنتن های جداگانه موجود در بازار قابل استفاده است.

علاوه بر تمام این ویژگی های عالی، LTE CPE Cat6 E5186 دارای یک پورت USB 2.0 نیز می باشد که به شما امکان می دهد فلش مموری USB، هارد اکسترنال یا چاپگر را به شبکه متصل کرده و این دستگاه ها را در شبکه به اشتراک بگذارید. همچنین دارای پورت تلفن RJ-11 است که برای اتصال گوشی به این مودم استفاده می شود. با استفاده از این سوکت می توانید گوشی های منزل خود را به مودم LTE CPE Cat6 E5186 متصل کرده و با سیم کارت درج شده در مودم تماس تلفنی برقرار کنید. این دستگاه را می توان یک دستگاه همه کاره نامید زیرا می تواند اینترنت را به طرق مختلف ارائه دهد، تماس صوتی برقرار کند و به عنوان یک روتر بی سیم خانگی با کیفیت بالا عمل کند.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات درج شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، نام و نشانی را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم رومیزی CAT6 LTE هوآوی مدل E5186-22a" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم رومیزی CAT6 LTE هوآوی مدل E5186-22a"، کلیک کنید.