بررسی مودم روتر VDSL/ADSL تی پی-لینک مدل TD-W9960-v1.20

توضیحات

روتر مودم TP-Link VDSL/ADSL TD-W9960-v1.20

روتر مودم TP-Link VDSL/ADSL مدل TD-W9960-v1.20 محصول شرکت معروف “TP-Link” اینترنت بی سیم VDSL/ADSL را با کارایی، قدرت و امنیت بیشتر به اشتراک می گذارد 2 آنتن خارجی قوی آنتن های خارجی TD-W9960 V1.20 کیفیت بالایی دارند و عملکرد بی سیم عالی با سیگنال پایدار در همه جهات و سرعت بالا در فواصل طولانی را ارائه می دهند. فناوری VDSL2 سرعت پهنای باند VDSL تا 100 مگابیت در ثانیه را برای آپلود و دانلود همزمان ارائه می دهد. پورت DSL تعبیه شده در مودم از تمام اتصالات استاندارد DSL پشتیبانی می کند و با اکثر ISP ها سازگار است. این مودم با VDSL2، ADSL2+، ADSL2 و ADSL سازگار است. این مودم دارای سرعت بی سیم 300 مگابیت بر ثانیه و پهنای باند 2.4 گیگاهرتز و چهار پورت LAN است. راه اندازی این مودم از TP-Link تنها در چند دقیقه آسان است. این امر با استفاده از رابط مبتنی بر وب و برنامه قدرتمند تلفن همراه Tether امکان پذیر است. همچنین با نصب اپلیکیشن Tether بر روی دستگاه های iOS و اندروید می توانید به تنظیماتی مانند سطح دسترسی و کنترل های والدین دسترسی داشته باشید.

ویژگی های روتر مودم TP-Link TD-W9960-v1.20 VDSL/ADSL

این مودم از بدنه ای پلاستیکی با انحنای زیادی در اطراف آن استفاده می کند. این مودم در ابعاد جمع و جور و با بدنه مشکی طراحی و تولید شده است. نام تجاری تی پی لینک در بالای این مودم قرار گرفته است. مودم روتر TD-W9960-v1.20 از دو آنتن خارجی برای اتصال بی سیم و از طریق Wi-Fi استفاده می کند. در پشت این دستگاه یک قسمت پنجره ای شکل تعبیه شده است که برای خنک سازی دستگاه تعبیه شده است. در پشت این مودم روتر پورت و سوئیچ های آن قرار دارد. در سمت راست یک پورت سفید به نام RJ-11 قرار دارد که برای اتصال کابل تلفن استفاده می شود. در سمت چپ آن می توانید 4 پورت شبکه (LAN) زرد رنگ را پیدا کنید که برای اتصال بی سیم و کابل شبکه استفاده می شود. اگر به 4 پورت شبکه نگاه کنید، می توانید یک دکمه سفید کوچک را مشاهده کنید که زیر آن عبارت ON/OFF حک شده است و همانطور که از نام آن پیداست برای خاموش یا روشن کردن دستگاه استفاده می شود. این مودم دارای قابلیت WPS نیز می باشد. در واقع WPS یک روش استاندارد و ساده شده برای برقراری ارتباط بین مودم-روتر و سایر دستگاه های مشتری بی سیم مانند لپ تاپ، تلفن همراه، تبلت، کارت شبکه بی سیم و غیره است. همانطور که می دانید تمامی دستگاه های بی سیم مانند مودم روتر و نقاط دسترسی بی سیم قابلیت رمزگذاری شبکه بی سیم خود را دارند، بنابراین می توانید با وارد کردن رمز عبور یا فعال کردن رمزگذاری بی سیم در دستگاه های تنظیمات روتر مودم که وارد شبکه صحیح می شوند، از روتر مودم خود استفاده کنید. رمز عبور هنگام اتصال از آنجایی که برخی از کاربران ممکن است فعال کردن رمز عبور و ایجاد یک اتصال بی‌سیم رمزگذاری‌شده را فرآیندی پر زحمت و پیچیده بدانند، یا ممکن است در تعیین محدودیت‌های دسترسی در شبکه‌های بی‌سیم سردرگم شوند، باید روش ساده‌تری را انتخاب کنند. موسسه WiFi یک راه بسیار ساده برای راه اندازی رمزگذاری در شبکه های بی سیم ایجاد کرده است که به WPS معروف است، اگرچه برخی از شرکت ها از نام های دیگری برای این روش استفاده می کنند، این مودم ها از استانداردهای IEEE802.11 b/g/n استفاده می کنند. این استانداردها توسط سازمان شبکه بی سیم IEEE ایجاد شده است. در سال 1997، IEEE اولین استاندارد شبکه محلی بی سیم (WLAN) را معرفی کرد. آنها این استاندارد را 802.11 نامیدند. با گذشت زمان، روش هایی برای بهبود ارائه شبکه های بی سیم برای دستگاه های با سرعت بالاتر و دستگاه های تلفن همراه با ارائه پسوندهایی مانند /b یا /g یا /n معرفی شدند. هر کدام از این روش ها علاوه بر سرعت بالاتر، کیفیت بهتری نیز دارند.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات درج شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، نام و نشانی را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم روتر VDSL/ADSL تی پی-لینک مدل TD-W9960-v1.20" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم روتر VDSL/ADSL تی پی-لینک مدل TD-W9960-v1.20"، کلیک کنید.