بررسی مودم روتر ADSL2 Plus بی‌ سیم لینکسیس مدل WAG54G2

توضیحات

مودم بی سیم Linksys WAG54G2 روتر ADSL2 Plus

WAG54G2 در واقع یک مودم ADSL بی سیم است که از استانداردهای ADSL2/2+ پشتیبانی می کند. این مودم از استاندارد 802.11g پشتیبانی می کند و می تواند سرعت انتقال اطلاعات تا 54 مگابیت بر ثانیه را برای شما فراهم کند. همانطور که در تصویر این دستگاه مشاهده می کنید، WAG54G2 فاقد آنتن خارجی بوده و آنتن بی سیم آن در داخل دستگاه تعبیه شده است که زیبایی این مودم را دو چندان کرده است. جالب است بدانید تعبیه داخلی آنتن بی سیم در این دستگاه به هیچ وجه تاثیری بر پوشش آن نداشته است.

WAG54G2 علاوه بر پشتیبانی از ارتباطات بی سیم دارای 4 پورت EthernetFast با سرعت 10/100 مگابیت بر ثانیه است. این 4 پورت به شما این امکان را می دهد که این مودم ADSL را با استفاده از کابل اترنت به 4 دستگاه متصل کنید. با استفاده از این توابع در WAG54G2 خود، علاوه بر استفاده از اینترنت پرسرعت، می توانید شبکه ای متشکل از چندین کاربر ایجاد کنید و عملکردهایی مانند اشتراک گذاری فایل، بازی های شبکه، اشتراک چاپگر و بسیاری از عملکردهای دیگر را در اختیار آنها قرار دهید و تمامی استانداردهای لازم را جمع آوری کنید. برقراری ارتباط بی سیم و سیمی در یک دستگاه، به شما امکان می دهد دستگاه های شبکه بی سیم و سیمی خود را به طور همزمان با استفاده از WAG54G2 مدیریت کنید. علاوه بر این، عملکرد NAT در این دستگاه به شما امکان می دهد اینترنت را بین کاربران شبکه به اشتراک بگذارید.

امنیت مودم روتر Linksys

از نظر امنیت می توان WAG54G2 را یکی از امن ترین مودم های ADSL بی سیم موجود در بازار دانست زیرا این دستگاه از تمامی استانداردهای امنیتی از جمله WEP، WPA، WPA2DoS، IDS و SPI پشتیبانی می کند. علاوه بر این، عملکرد WPS در این دستگاه به شما این امکان را می دهد که با فشار یک دکمه امنیت کاملی را در شبکه خود برقرار کنید.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده سیسکو)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم روتر ADSL2 Plus بی‌ سیم لینکسیس مدل WAG54G2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم روتر ADSL2 Plus بی‌ سیم لینکسیس مدل WAG54G2"، کلیک کنید.