بررسی مودم روتر +ADSL2 بی سیم تی پی لینک مدل TP-Link TD-W8101G

توضیحات

مودم بی سیم TP-Link TD-W8101G + روتر ADSL2

روتر مودم TP-Link TD-W8101G 54Mbps ADSL2+ یک روتر مودم با کارایی بالا است که سرعت های استاندارد ADSL2+ را با قابلیت اطمینان عالی ارائه می دهد و راه حلی مقرون به صرفه برای مشاغل خانگی و کوچک است. این یک دستگاه 3 در 1 است که عملکرد یک مودم پرسرعت DSL، یک روتر 100/10Mbps NAT و یک نقطه دسترسی بی سیم G را ترکیب می کند. با TD-W8101G می توانید به راحتی یک شبکه بی سیم امن و پرسرعت برای اشتراک گذاری فایل ها، موسیقی، عکس ها و چاپگرها با چندین کامپیوتر ایجاد کنید.

به عنوان یک دستگاه 3 در 1، TD-W8101G عملکردهای یک مودم پرسرعت DSL، یک روتر 100/10Mbps NAT و یک نقطه دسترسی بی سیم G را ترکیب می کند. بدون نیاز به خرید یک روتر و نقطه دسترسی بی سیم، TD-W8101G به گونه ای طراحی شده است که یک راه حل همه کاره برای دریافت و اشتراک گذاری دسترسی به اینترنت پرسرعت از طریق یک شبکه سیمی/بی سیم در اختیار شما قرار دهد دسکتاپ و در عین حال به شما در صرفه جویی در هزینه های خرید و عملیات کمک می کند.

ADSL با سرعت و کارایی بالا

BeSimba از آخرین استاندارد ADSL پشتیبانی می کند، TD-W8101G عملکرد بالاتر (تا 24 مگابیت در ثانیه پایین دست و 3.5 مگابیت در ثانیه در بالادست) و برد طولانی تری نسبت به دفتر مرکزی ISP (ارائه دهنده خدمات اینترنت) ارائه می دهد و به شما امکان پخش رسانه ای روان را می دهد تا بتوانید تماشا کنید. تلویزیون، موسیقی، پخش اینترنت و تماس های تلفنی اینترنتی واضح را تجربه کنید. فناوری Wireless G به شما امکان می‌دهد به دستگاه‌های بی‌سیم 802.11 گرمی با سرعت حداکثر 54 مگابیت بر ثانیه متصل شوید، بنابراین می‌توانید از اتصال پهنای باند خود نهایت استفاده را ببرید.

روتر مودم TP-Link TD-W8101G ADSL2+ همراه با CD Easy Setup Assistant است که به شما کمک می کند اتصال به اینترنت، تنظیمات شبکه بی سیم و تنظیمات امنیتی را مرحله به مرحله کامل کنید. این ویژگی همچنین به کاربران تازه کار اجازه می دهد تا محصولات روتر را بدون از دست دادن هیچ ویژگی کلیدی راه اندازی کنند.

روتر مودم شبکه پیشرفته + ADSL2 TP-Link TD-W8101G

TD-W8101G فایروال NAT و SPI (Stateful Packet Inspection) را فراهم می کند. SPI ها محتویات بسته های دریافتی را قبل از رسیدن بررسی می کنند و از حملات احتمالی از سراسر اینترنت جلوگیری می کنند. برای راحتی بیشتر، از کنترل دسترسی بر اساس آدرس MAC، آدرس IP، نام دامنه یا برنامه پشتیبانی می کند، به طوری که والدین و مدیران شبکه می توانند خط مشی های دسترسی محدودی را برای کودکان یا کارمندان ایجاد کنند و از دسترسی غیرمجاز به خانه و محل کار شبکه جلوگیری کنند.

TD-W8101G یک رابط کاربری گرافیکی مبتنی بر وب و دستیار تنظیم آسان ارائه می دهد که می تواند به کاربران نهایی کمک کند تا شبکه را به راحتی مدیریت کنند. پشتیبانی از عملکردهای مدیریت از راه دور مانند TR-064، TR-069، TR-111 و SNMP به ISPها اجازه می دهد تا با TD-W8101G برای پیکربندی خودکار، به روز رسانی سیستم عامل و تشخیص از راه دور، مدیریت ساده و افزایش کارایی کلی خروجی کار کنند. در حالی که نسبتا شفاف باقی می ماند. یک مکانیزم مدیریت کاربر نهایی انعطاف پذیر آزادی و راحتی را برای کاربران فراهم می کند.
کیفیت خدمات
مکانیزم QoS داخلی چندین خط‌مشی اولویت را ارائه می‌کند که به توزیع ترافیک اینترنت کمک می‌کند تا به کاربران اجازه دهد بدون نگرانی از تراکم ترافیک، مزایای اتصال شبکه روان برای داده‌های ورودی و خروجی را تجربه کنند. این پشتیبانی QoS به کاربران کمک می کند تا از انتقال ADSL بالاتری برخوردار شوند، به ویژه برای برنامه هایی مانند تماس های اینترنتی، پخش ویدئو و بازی های آنلاین از طریق اینترنت.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات درج شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، نام و نشانی را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم روتر +ADSL2 بی سیم تی پی لینک مدل TP-Link TD-W8101G" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم روتر +ADSL2 بی سیم تی پی لینک مدل TP-Link TD-W8101G"، کلیک کنید.