بررسی مودم روتر ADSL دی-لینک مدل DSL-2750E

توضیحات

روتر مودم ADSL D-Link DSL-2750E

مودم-روتر 2750E از طریق پورت پرسرعت ADSL2 + به اینترنت متصل می شود و قادر است با استفاده از دو آنتن 5 دسی بل و استاندارد بی سیم 802.11n یک شبکه بی سیم داخلی با کارایی بالا با سرعت 300 مگابیت بر ثانیه در اختیار شما قرار دهد. این محصول با دستگاه های بی سیم دارای استانداردهای 802.11g و 802.11b سازگاری کامل دارد. اما این دستگاه ها نسبت به دستگاه هایی که دارای استاندارد 802.11n هستند نرخ انتقال کمتری دارند.

D-Link 2750E دارای چهار پورت شبکه (RJ-45) است که می توان از آنها برای اتصال چهار دستگاه دیگر به اینترنت یا یک شبکه بی سیم از طریق کابل شبکه استفاده کرد. این روتر مودم از فایروال و کیفیت خدمات (QoS) استفاده می کند که شامل حفاظت از فایروال، کنترل دسترسی کاربر، استانداردهای امنیتی بی سیم WPA و WPA2 و سیستم اولویت انتقال داده است.

روتر Wi-Fi 4 پورت DSL-2750E Wireless N ADSL2 + یک روتر چند منظوره و با کارایی بالا برای خانه و دفاتر کوچک است. این روتر با یکپارچه ADSL2 / 2 + سرعت دانلود تا 24 مگابیت در ثانیه، حفاظت از دیوار آتش، کیفیت خدمات (QoS)، LAN بی سیم 802.11n و 4 پورت سوئیچینگ اترنت، تمام ویژگی های یک خانه یا دفتر کوچک را برای ایجاد فراهم می کند. اتصال به اینترنت امن و پرسرعت. حتی می‌توانید با اتصال یک آداپتور USB سازگار با 3G مانند DWM-152 یا DWM-156، اتصال اینترنت تلفن همراه خود را در حین حرکت به اشتراک بگذارید.

DSL-2750E Wireless N ADSL2 + 4-Port Wi-Fi Router یک پلت فرم امن و قابل اعتماد برای ارتباطات صوتی و تصویری، دانلود فایل، بازی های کامپیوتری و مرور اینترنت فراهم می کند.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول در وب سایت سازنده DLink)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم روتر ADSL دی-لینک مدل DSL-2750E" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم روتر ADSL دی-لینک مدل DSL-2750E"، کلیک کنید.