بررسی مودم روتر ADSL بی‌سیم دی لینک مدل DSL-2750U

توضیحات

مودم بی سیم D-Link DSL-2750U

مودم 2750U امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود اینترنت پرسرعت به اکثر منازل و همچنین تنوع زیاد مودم-روترها و برندهای آنها، انتخاب یک مودم-روتر خوب که بتواند نیازهای اساسی یک فرد را برآورده کند. کاربر به عنوان یک پوشش خوب، سرعت بالا، سهولت نصب و استفاده در نهایت، تحقق ظاهر زیبا در عین حال کاری دشوار و پیچیده است. پس با ما همراه باشید تا تصمیم به خرید روتر مودم 2750U بگیرید.

روتر مودم ADSL بی سیم D-Link مدل DSL-2750U در اصل، این دستگاه دارای سه عملکرد است: یک مودم ADSL، یک روتر و یک نقطه دسترسی بی سیم که می تواند اطلاعات را با سرعت 300 مگابیت در ثانیه انتقال دهد. البته عدد 300 مگابیت بر ثانیه بیانگر حداکثر سرعت انتقال اطلاعات در شبکه بی سیم از این مودم-روتر است و ربطی به سرعت اینترنت ندارد. مودم D-Link DSL-2750U این یک محصول قابل اعتماد و اقتصادی است که بسیار خوب کار می کند و برای استفاده در منازل یا ادارات کوچک ایده آل است.

روتر مودم ADSL بی سیم D-Link مدل DSL-2750U این به شما امکان می دهد اینترنت پرسرعت خود را به طور مساوی با چندین دستگاه یا کاربر مختلف به صورت سیمی و بی سیم به اشتراک بگذارید. این مودم روتر با تمامی ISP های ایران سازگار است و می تواند اطلاعات شما را از طریق اینترنت با سرعت دانلود 24 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 1 مگابیت بر ثانیه انتقال دهد. این مدل دارای دو آنتن خارجی با توان 5 dBi (5 dBi) می باشد که پوشش بسیار خوبی دارند و در تست هایی که با لپ تاپ انجام دادیم در محیط باز و بدون مانع به شعاع بین 55 تا 65 متر و در یک محیط بسته مانند خانه (بسته به تعداد موانع بین مودم-روتر و لپ تاپ) شعاع بین 35 تا 45 متر را پوشش می داد. مودم D-Link DSL-2750U دارای چهار پورت شبکه (LAN) مگابیت و سازگار با تمام سیستم عامل های رایج و راه اندازی آسان است. علاوه بر این، کار با این محصول بسیار ساده و آسان است.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول در وب سایت سازنده دی لینک)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم روتر ADSL بی‌سیم دی لینک مدل DSL-2750U" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم روتر ADSL بی‌سیم دی لینک مدل DSL-2750U"، کلیک کنید.