بررسی مودم روتر 4G هوآوی مدل B311-221

توضیحات

روتر مودم 4G هواوی مدل B311-221

روتر مودم 4G B311-221 محصولی با کیفیت و خوش ساخت از برند هواوی است که شبکه ای قدرتمند و پایدار را در اختیار کاربران قرار می دهد. مودم B311-221 از شبکه های نسل چهارم تلفن همراه پشتیبانی می کند. مهم ترین ویژگی این مودم قابلیت اتصال سیم کارت است. به راحتی می توانید با استفاده از سیم کارت در هر مکانی به شبکه اینترنت نسل 4 متصل شوید و از اینترنت پرسرعت استفاده کنید. این محصول به دلیل ظاهر زیبای خود شناخته شده است. بنابراین شرکت هواوی این مودم در ابعاد کوچک و به دلیل طراحی شده است سایز بزرگ و وزن سبک برای جابجایی این محصول مشکلی نخواهید داشت. حداکثر سرعت دریافت و ارسال داده در آن به ترتیب به 150 مگابیت بر ثانیه و 50 مگابیت بر ثانیه می رسد. هواوی برای این مدل یک پورت LAN تعبیه کرده است که به شما امکان می دهد کامپیوتر شخصی خود را با استفاده از یک کابل LAN مخصوص متصل کنید. همچنین این مدل با استفاده از آداپتور برق کار می کند و برای استفاده از این مدل نیاز به پریز برق است. یکی دیگر از ویژگی های جذابی که این مودم دارد، امکان دریافت و ارسال پیامک است. این قابلیت به دو صورت در اختیار کاربران قرار می گیرد، اولی استفاده از روش سنتی مرورگر و دومی استفاده از نرم افزار کاربردی HUAWEI HiLink. همچنین هواوی از انواع فایروال ها در این مودم پشتیبانی می کند. در میان آنها، می توانید تنظیمات ALG، خدمات DMZ و UPnP را به همراه Port Forwarding، IP Filtering (در حالت LAN) و URL Filtering فعال کنید.

شبکه بی سیم با مودم هواوی B311

علاوه بر آنتن های داخلی LTE، هواوی دارای یک آنتن شبکه بی سیم اختصاصی برای ارائه اینترنت به دستگاه کاربران است که با فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند. با توجه به مشخصات فنی قسمت Wi-Fi دستگاه، حداکثر تا 32 کاربر می توانند به طور همزمان به شبکه بی سیم متصل شده و از اینترنت اشتراکی استفاده کنند. شبکه مودم Wi-Fi Huawei B311-221 که از پروتکل IEEE 802.11b/g/n پشتیبانی می کند. این دستگاه قابلیت ارسال امواج با قدرت 14.5dBm در حالت 802.11g/n و 13dBm در حالت 802.11b را دارد.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات درج شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم روتر 4G هوآوی مدل B311-221" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم روتر 4G هوآوی مدل B311-221"، کلیک کنید.