بررسی مودم روتر 2G/3G/4G قابل حمل گلوکال می مدل GlocalME G4 Pro

توضیحات

مودم GlocalME G4 Pro قابل حمل 2G/3G/4G

مودم GlocalMe G4 Pro قابل حمل 2G/3G/4G این یک دستگاه بسیار جالب است که دارای ویژگی هایی است که از تلفن های هوشمند قرض گرفته شده است و مطمئناً آنها را در همکلاسی های خود – روترهای قابل حمل وای فای – پیدا نخواهید کرد. بله، زیرا GlocalMe G4 Pro در درجه اول یک روتر Wi-Fi تلفن همراه است که به شما امکان می دهد در هر کشوری در جهان با قیمت های رومینگ نسبتا مقرون به صرفه آنلاین باشید. اما در ادامه بیشتر در این مورد توضیح خواهیم داد اما ابتدا باید مشخصات فنی دستگاه را نقد و بررسی دهیم.

GlocalMe G4 Pro یک نقطه دسترسی WiFi 4G LTE است که شبیه یک گوشی هوشمند است. قسمت اعظم پنل جلویی توسط یک صفحه نمایش لمسی رنگی اشغال شده است که اطلاعات مربوط به عملکرد دستگاه و همچنین منوی مدیریت تنظیمات و برنامه های از پیش نصب شده مفید برای مسافران را نمایش می دهد. روتر از شبکه پشتیبانی می کند

تقریباً تمام فرکانس‌های 4G، 3G و 2G موجود پشتیبانی می‌شوند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که هر کجا که می‌روید بدون اتصال نخواهید بود. حداکثر سرعت دانلود اطلاعات در شبکه های 4G تا 150 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود تا 50 مگابیت بر ثانیه است. سرعت دانلود تا 42 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود تا 5.76 مگابیت در ثانیه در شبکه های 3G HSPA/HSPA+ پشتیبانی می شود. یک ماژول Wi-Fi IEEE 802.11 b/g/n که با فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند روی برد نصب شده است. حداکثر 10 دستگاه مشتری می توانند به طور همزمان به شبکه بی سیم روتر متصل شوند. GlocalMe G4 Pro از اسلات سیم کارت نانو استفاده می کند.

همچنین لازم به ذکر است که مودم 2G/3G/4G پرتابل GlocalME G4 Pro دارای سیم کارت داخلی است که می توانید در هنگام رومینگ در کشورهای مختلف دنیا با آن با قیمتی ترجیحی به اینترنت متصل شوید. این سیم کارت الکترونیکی از فناوری Cloud eSIM استفاده می کند و به شما امکان می دهد تقریباً در هر کشوری در جهان از اینترنت بدون پرداخت هزینه اضافی برای رومینگ گران قیمت استفاده کنید. برای استفاده از این فرصت، باید اپلیکیشن ویژه GlocalMe را بر روی گوشی هوشمند خود دانلود کنید، آن را نصب کنید، یک حساب کاربری ایجاد کنید و حسابی را که برای استفاده از اینترنت در یک کشور خاص از آن کسر می شود شارژ کنید. تعرفه ها ممکن است بسته به مکان و اپراتور مخابراتی که دستگاه به آن متصل است. آنها در برنامه نمایش داده می شوند و می توانید تعرفه مناسب را انتخاب کنید.

به طور جداگانه ذکر محتوای نرم افزاری دستگاه ضروری است. مودم 2G/3G/4G قابل حمل GlocalME G4 Pro دارای سیستم عامل اندروید 7.1 است. سازنده این روتر را به برنامه های مختلفی مجهز کرده است که می تواند برای مسافران یک کشور خارجی مفید باشد. اینها Google Maps هستند، یک مترجم صوتی داخلی که می تواند 17 زبان از جمله انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، چینی، ژاپنی، کره ای و غیره را تشخیص دهد. علاوه بر این، در میان نرم افزارها، اپلیکیشن مفیدی مانند تریپ ادوایزر را خواهید یافت.

روتر GlocalMe G4 Pro در بدنه ای نسبتا نازک با ضخامت تنها 12 میلی متر و وزن 190 گرم تعبیه شده است. استقلال توسط یک باتری داخلی با ظرفیت 3900 میلی آمپر ساعت تضمین می شود، با شارژ کامل روتر می تواند 15-20 ساعت (بسته به بار) کار کند. دارای عملکرد شارژ سریع و کانکتور USB Type-C است.

ابعاد دستگاه: 136 x 72 x 12 میلی متر، وزن: 190 گرم.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول در وب سایت سازنده Glocalme)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم روتر 2G/3G/4G قابل حمل گلوکال می مدل GlocalME G4 Pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم روتر 2G/3G/4G قابل حمل گلوکال می مدل GlocalME G4 Pro"، کلیک کنید.