بررسی مودم روتر رومیزی بی سیم LTE/4G هوآوی مدل B311s-220

توضیحات

مودم روتر رومیزی بی سیم LTE/4G Huawei B311s-220

مودم روتر دسکتاپ بی سیم LTE/4G Huawei B311s-220 محصول شرکت هواوی می باشد. در ادامه مشخصات و ویژگی های این دستگاه بررسی خواهد شد.

مودم Huawei B311s-220 جدیدترین مودم 4G با قابلیت نصب سیم کارت و استفاده از شبکه LTE Cat4 می باشد که برای مصارف خانگی طراحی شده است. با این دستگاه می توانید بسته دیتا سیم کارت خود را فعال کرده و از اینترنت همراه لذت ببرید. حداکثر سرعت دانلود و آپلود ارائه شده برای این دستگاه در شبکه 4G به ترتیب 150 مگابیت بر ثانیه و 50 مگابیت بر ثانیه است. LTE CPE B310 به دو صورت سیمی و بی سیم کار می کند. می توانید از عملکرد بی سیم 2.4 گیگاهرتز این دستگاه استفاده کنید یا در صورت نیاز از یکی از چهار پورت LAN آن استفاده کنید. در بین این چهار پورت، یکی از آنها پورت LAN/WAN است که امکان استفاده از مودم های بی سیم و اتصالات نقطه به نقطه را در این مودم فراهم می کند. هواوی برای محصول فعلی آنتن خارجی در نظر نگرفته و آنتن داخلی است. اما در پنل پشتی مودم دو کانکتور SMA وجود دارد که در صورت وجود آنتن خارجی در بازار می توان از آنها استفاده کرد. با توجه به تمامی امکانات خوبی که دارد، پورت USB 2.0 برای مودم LTE CPE B310 نیز در نظر گرفته شده است. با این پورت USB می توانید فلش مموری یا هارد اکسترنال خود را به شبکه متصل کرده و از دستگاه های مختلفی مانند چاپگر استفاده کنید. همچنین دارای یک پورت تلفن RJ-11 است که می توانید تلفن های منزل خود را به مودم LTE CPE B310 متصل کرده و از طریق سیم کارت داخلی تماس تلفنی برقرار کنید. این دستگاه به عنوان یک روتر جهانی، توانایی ارائه اینترنت از طریق چندین روش، تماس صوتی و خدمت به عنوان یک روتر بی سیم با کیفیت را دارد. این محصول مخصوص اتصال به اینترنت بدون وقفه و کیفیت قابل قبول طراحی شده است.


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات درج شده روی بسته بندی محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، نام و نشانی را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مودم روتر رومیزی بی سیم LTE/4G هوآوی مدل B311s-220" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مودم روتر رومیزی بی سیم LTE/4G هوآوی مدل B311s-220"، کلیک کنید.